Wat regelen als je bezig bent met zwanger worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder125, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Ola dames, wij zijn een aantal maanden bezig met zwanger worden en ik zit regelmatig te denken wat je allemaal zou moeten regelen als je hier mee bezig bent. En dan vooral praktische zaken. Ik wil natuurlijk niet te voorbarig zijn met alles.je weet natuurlijk nooit hoe het zal lopen.
    Maar als ik nadenk over een zorgverzekering, is dat iets waar je van te voren al over na moet denken? En waar denk je dan aan?

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik heb er niet aan gedacht, maar dat komt omdat ik altijd al royaal verzekerd ben geweest vanuit huis uit.. Nooit gewijzigd..

Verder had ik zoiets van wordt eerst maar zwanger en dan zien we wel verder.. Dan is er nog genoeg tijd om dingen te wijzigen

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ja, wij hadden dat wel van te voren gedaan de zorgverzekering. Gekeken naar verzekering voor bevalling en kraamhulp. Verder niets geregeld van te voren, je weet niet hoelang t gaat duren. Wij gaan nu voor tweede kindje, wordt zo ie zo dus na dit jaar geboren dus passen eind van het jaar verzekering aan.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    8k zou ook je zorgverzekering aanpassen voor de rest niks..

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik heb ook me zorgverzekering omhoog gegooid voor de bevalling en daarna.

Veder heb ik al een combi kinderwaren met maxi cosi, maar dat is meer om dat ik hem goedkoop kon overkopen, en dacht waarom niet altijd handig om vast te hebben.

Nu alleen nog een baby en dan komt de rest :)

6. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Je zorgverzekering mag je ook gewoon tijdens je zwangerschap aanpassen, dat is namelijk de enige uitzondering dat het mag tijdens het jaar. Verder hoef je dan inderdaad nog niks te regelen.

7. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik ben bij de VK geweest voor een pre conventionele gesprek, dit op advies van mijn HA omdat ik een verleden heb met een eetstoornis.
    Ik vond het persoonlijk heel fijn en kreeg een compliment van de VK dat ik overal goed van op de hoogte was

Deel Deze Pagina