Ik ben nog maar redelijk kort zwanger, 16 weken nog maar. Maar zou het al kunnen dat ik die spruit al voel? Ik denk van wel, maar weet het niet zeker...
Het is wel vroeg , vooral als het je eerste kindje is .... Volgens mij voelde ik het voor de eerste keer met 21 weken ,maar bij mij lag de placenta voor en dan voel je niet zo veel in het begin .... Maar zou volgens mij best wel kunnen dat je al wat voelt !
Gelukkig! Ik dacht al dat ik niet wijs was. Ik ken mijn lichaam redelijk goed, en nu let ik steeds meer op wat er allemaal daar binnen gebeurt. Thanks!
kan best hoor. Nu ik het allemaal heel duidelijk voel weet ik zeker dat ik de voorbodes hiervan al voelde met een week of 16, 17. Dat zul jij dan waarschijnlijk ook wel gaan herkennen!
Kan zeker wel hoor. Ikzelf voelde het nu voor het eerst al met 12 weken. Met 16 weken begon ik het steeds beter te voelen en nu met 18 weken voel ik zelfs zo nu en dan dat het draait. (net of er een achtbaan door mijn buik gaat) Ook voel ik sinds een week of 2 echt kleine schopjes in mijn buik. Het is ook mijn eerste en het is wel vroeg om het al echt te voelen, maar het kan dus zeker wel.
Ik was ook net 16 weken hoor, toen voelde ik echt al hele zachte schopjes en plopjes. Papa kon het daarna met net 18 weken al voelen, dus het kan zeker zo vroeg! Heerlijk toch, kun je er extra lang van genieten!
Jahoor dat kan echt wel, voelde de baby ook al vanaf een week of 14/15. En het is mijn eerste kindje.
kan best met 16 weken (meestal dan 3-4 later kan je man het aan de buitenkant voelen) was hier tenminste wel zo.. nu voel ik de baby van onder (binnen zeg maar) en dat klopt ook want mijn placenta ligt voor..
ik voelde met 13 weken het eerste plopje. Met 16 weken voelde ik het weer. bij mijn eerste kind voelde ik met 21 weken de eerste schopjes
Ik voelde het al met 15 weken. Moest toen erg nodig plassen en denk dat door die volle blaas ik die kleine dus al kon voelen. Leuk he, om je kindje te voelen!