Vandaag bij de V.k. voelde ze dat mijn baarmoeder enorm gegroeid is. Bijna 1/3 in 4 weken tijd. Hij zit al bijna aan mijn borstbeen. Heb wel een smalle baarmoeder. (vandaar dat ik geen lucht kreeg met de geringste inspanning). Gelijk even suiker laten prikken in het ziekenhuis, uitslag over paar dgn. Ik heb wel dagen dat ik veel dorst heb, maar niet elke dag. Iemand hier ervaring mee? Ben beetje bang voor zwangerschapssuiker.
ik drink ook heel veel. Mijn baarmoeder had ook een spurt gemaakt ook getest op suiker maar heb geen suiker wel een lange en smalle baarmoeder.
Ook hier de laatste weken erg snelle groei van de kleine. Met mijn suiker is niks mis, maar dat zegt natuurlijk weinig over jouw situatie... Maar mijn moeder zei al: die groeide in het begin helemaal niet, dan gingen wij dus als babytjes ook maar erg langzaam en in de laatste weken van de zwangerschap groeiden we dan ineens. Bij een buurvrouw was het juist andersom, dus maak je niet te snel druk. Blijkbaar is dit de periode dat bij jou de grootste groei?