Heb net de afspraak gepland, wilde eigenlijk graag in week 24, maar helaas was deze afspraak net door iemand anders geboekt, is nou week 25 geworden. Hopelijk gaat dit heel mooie plaatjes opleveren, maar volgens het echobureau gaat dit helemaal goed komen.
@Susannelilian, sorry lees nu net pas je bericht! Maar mijn placenta ligt aan de voorkant, de vk zei dat ik wel een beetje geluk had met de ligging van het kindje! Het hoofdje lag precies goed gedraaid zodat we het goed konden zien! Ben erg blij met de fotos die we hebben gehad, en natuurlijk ook de dvd! Kan ik af en toe ff spieken Wij hadden een afspraak van 30 minuten, en aan het eind draaide het kindje zich weg. Die had er genoeg van! Hahah
@Bassie: wat fijn dat je kindje zo meewerkte! Tot de 30 minuten dan. Maar dat is ook al heel mooi toch, het gaat om de plaatjes en het beeld, niet om hoe lang het duurt. Liever korter en mooier, dan langer en minder mooi. Wij hebben hem dus met 25 weken, hopelijk krijgen we net zulke mooie beelden als jullie! En als het kindje niet meewerkt, dan mogen we een andere keer gratis terugkomen. Ons kindje was de laatste echo wel super druk, hopelijk is het met deze echo wat rustiger, anders wordt het denk ik wel vrij moeilijk om mooie plaatjes te krijgen. Ze raadde aan om het voor uiterlijk met 27 weken te doen, dus als het kindje toch niet meewerkt, dan hebben we nog genoeg tijd om een andere afspraak te plannen. Duim je voor ons? Ben zo benieuwd!
@Susannelilian, spannend!! Nog eventjes geduld hebben dan zie ik! Maar als het goed lukt, is het het wachten dubbel en dwars waard! Ik ga voor jullie duimen!
@Bassie: een maand is nog best lang, maar gelukkig hebben we tussendoor ook nog een controle. Bedankt voor het duimen, hopelijk helpt het!
Precies dit dus. Als je kindje met zn gezicht in de placenta ligt, krijg je echt geen mooie beelden. Ik spreek uit ervaring... Gelukkig draaide onze schurk en hebben we alsnog schitterende beelden. Overigens viel het mij enorm mee, ik had een mager scharminkeltje verwacht, met 22 weken. Maar hij had al lekkere bolle wangetjes. Heel veel plezier bij je echo, geniet ervan.