Ik heb wat verhalen gelezen over dat vrouwen vroegen met een 12 weken echo of de VK/echocopiste mischien al kon zien wat voor geslacht het kindje had, en dat ze het wel eens konden zeggen maar nooit 100& garandeerden omdat het nog te vroeg is. Nu vroeg ik mij af.... kun zon VK of echoscopiste dat met 12 weken echt zien? al dan niet zeker weten natuurlijk.... maar wel een vermoeden hebben over dat het een jongen of een meisje is? Je snapt wel wat ik bedoel toch? haha weet niet zo goed hoe ik de vraag moet uitleggen en stellen. In iedergeval is het echt mogelijk ( als de situatie het toelaat) te kunnen bepalen OP DAT MOMENT of het een jongen of meisje is? uiteraard voor 50% of zo heeft een van jullie daar ervaringen mee, en klopte het ook echt of juist niet? Nou hoop snel op antwoord ben wel benieuwd haha
Hoi Michelle, tot en met 16 weken zwangerschap zijn beide geslachten niet uit elkaar te houden. Bij 12 weken is het dus echt een gok en dus 50% kans dat het juist is. Bij de 20 weken echo is het wel duidelijk te zien. Maar mogen echoscopisten ook niet voor 100% zeggen wat het is. Groetjes, Imke