Dit kan toch niet ??!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jennifer14, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Hellup.. ik ben de weg ff kwijt !

Ik zal de situatie ff kort schetsen:

13 oktober heb ik een curretage gehad. Op 6/7 november mijn eerste menstruatie (3/4 dagen).
    Ik dacht ! Afgelopen maandag mijn eisprong te hebben (ik kan die elke maand voelen).. woensdag pasr flinke steken waardoor ik dus dacht dat min eisprong misschien wornsdag was..
    Heb gisteren en vandaag wat licht bloed/bruinverlies gehad..

En vandaag (god mag weten waarom wat het is totaal niet logisch!) heb ik gewoon ff een early zwangerschapstest gedaan van predictor (deze kan tot 6 dagen voor je nod)

En wat denk je.. 2 strepen en niet zo een beetje ook gewoon twee dikke vette strepen! Zie foto.
    Ik begon keihard te lachen toen ik het aan mijn vriend liet zien en kan dit maar niet geloven.. mijn vriend zou dat super zaad moeten hebben denk ik en mijn lichaam zou wel erg in de war zijn..

Maar goed ! Omdat ik t maar niet kan geloven en denk dat dit een grap is wil ik t met jullie delen en graag jullie mening horen.

Wat denken jullie ? (En nogmaals janik testte eigenlijk gewoon omdat ik nieuwsgierig was of je al iets kon zien gezien mijn lichaam erg raar doet)

Ik kijk uit naar jullie reactie ! Alvast bedankt

Ik snap trouwens niks van cyclussen uitrekenen enz want ik reken t elke keer verkeerd uit 😕

Bijgevoegde bestanden:

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Heb je na de curretage witte testen gehad?
    Enige wat ik voor nu kan bedenken is restweefsel.

3. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Heb je na de curettage al een negatieve test gehad? Want ik had tot 3 weken erna ook nog knal positieve testen. Pas daarna ging het afnemen. Als je testen al negatief waren, dan weet ik het ook niet eerlijk gezegd. Je hoort wel eens dat ze reageren op een eisprong, maar dat je zo'n streep te zien krijgt dan lijkt me ook niet.

4. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Ja na mijn curretage, 2 weken later was mijn test negatief. Op 7 november heb ik ook een controle gehad bij de gynaecoloog en zij heeft ook gewoon gekeken en gezegd dat mijn baarmoeder schoon was en dat ze zagbdat ik verdikt basrmoederslijm had (klopt want was mijn eerste dag menstruatie) Alles zag er goed uit volgens haar dus ik snap er echt niks van

5. jster

jster Actief lid

23 nov 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan denk ik dat je zwanger bent hihi! Het kan!

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.269
    6.179
    113
    Ik denk dat die menstruatie weleens een innestelbloeding geweest kon zijn..
    Ik zou een digitale doen ;)

7. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Maar dat kan toch allemaal niet zo super snel.. menstruatie, eisprong, bevruchtiging en innesteling allemaal binnen no time

Ik ben echt in shock en vol ongeloof

8. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Nou het was 3 dagen wel echt hevig bloeden kan me dat niet voorstellen.. was echt hebig bloedverlies 3 dagen en daarna gew een stop

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.269
    6.179
    113
    Heb ik ook geen ervaring mee, maar 13 dagen na de menstruatie zon test kan eigenlijk niet, of hij reageert op je eisprong..

Heb je nog andere testen liggen?:D

10. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Nope heb geen testen liggen maar mijn eisprong kan het niet meer zijn.
    Ik testte maandag tm woensdag positief daardom zeg ik dit is zooooo raar

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Apart zeg! Om het zeker te weten zou ik over 2 dagen nog eens testen. Stel het is wel je eisprong (een positieve ovulatie test betekend niet altijd standaard een eisprong), dan moet ie over 2 dagen zeker al lichter zijn. Zo niet dan ben je dus hartstikke zwanger!! :D

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.011
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Je testte maandag tm woensdag positief met een ovu test?? En dan nu 2 dagen later deze zwtest.... nee hoor. Dan was je ei echt veel eerder en hebben de testen vanaf maandag op hcg gereageerd.

13 okt curretage. Cyclus begint gelijk weer
    Rond 30 okt je eisprong.
    6 nov de innesteling (+ flinke bloeding). (Op dus 7 dpo).
    14-15-16 nov = 15-16-17 dpo reactie ovu op hcg.
    Vandaag 18 nov knal zwtest en dus op 19 dpo en dus 4+5 wkn zwanger.

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    waar is de like knop voor rogijuli 👍😃

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.011
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Die gaan ze binnenkort uitvinden 😂😂😂

15. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Wow ! Hahaha daar moet idd een like knop voor komen!
    Thanks voor je uitleg!
    Maarre ik ben de 7e naar de gynaecoloog geweest en die zag dat mijn baarmoederslijm behoorlijk dik was .. is dat dan. Iet raar ??
    Ik ben benieuwd.
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik constant misselijk.. nu niks als t zo zou moeten zijn..

Ach ik spreek mijn gynaecoloog maandag toevallig dus ik leg het wel bij haar neer ! Gek en spannend tegelijk! Het zou in ieder geval erg mooi zijn mocht t wel zo zijn !!!

16. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zoo echt hé 👍😁

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.269
    6.179
    113
    Dat is toch juist goed voor een innesteling ;)

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.011
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Je baarmoederslijmvlies moet juist goed dik zijn voor de innesteling. Dus dat was een perfect beeld passend bij 8 dpo :D

19. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Tha.. nooit echt overnagedacht maar idd zou juist goed zijn.. alleen die 3 dagen hevig blied verlies.. dat is nog mijn enige vraagteken
    Wat zou dat dsn kunnen zijn ? Dat is erg raar of niet ? Of komt dat vaker voor.. als ik zeg hebig bedoel ik echt hevig !

20. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik dacht idd precies hetzelfde als rogijuli!!
    De bloeding die je hebt gehad is dan een innestelingsbloeding geweest. Ik zou nog een test doen maar zou me zeer verbazen als deze negatief zou zijn!!

Deel Deze Pagina