Positieve testers, ervaren jullie symptomen voor test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dame82, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hallo positieve testers,

Ik vraag me af of jullie allemaal al symptomen ervaren op testmoment of zijn er ook dames die zich gewoon normaal voelen en toch ook positief testen?

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi

Vorige zwangerschap was ik in de nacht vaak wakker veel dromen, plassen misselijk en pijnlijke borsten.

Nu weet ik nog maar net dat ik opnieuw zwanger ben en ben alleen misselijk van de honger haha, en nachten wakker veel plassen.
    Mijn borsten doen nog geen pijn.

3. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    Bij de eerste kwam ik er pas achter na 6 weken zonder symptomen. Nu zwanger van nr 2 en direct na eisprong mega zere tepels en groeiende buik.
    verder geen andere symptomen.

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dank je voor jullie reacties! Ik was gewoon even nieuwsgierig! Ik had deze maand(7okt nod) goede hoop..had maandag roze afscheiding waarvan ik dacht dat het weleens de innestelling kon zijn en dinsdag weer normaal! Helaas te vroeg gejuichd want sinds vandaag weer lichtbruinverlies! Voel verder ook geen symptomen dat toch wel zo had moeten zijn lijkt me!
    Jullie in ieder geval gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Dat had ik bij mijn zwangerschap in juni ook. Althans rond koninginnedag was dat en bleek naderhand wel zwanger te zijn. Ei sprong was later en kreeg ook bruin verlies wel vier dagen lang.
    Kan allemaal hoor zolang het geen rode duivels zijn..
    Duim voor je mee

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Thanks lolababy :)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Verschilt hier per zwangerschap: Bij de eerste 3 niet, bij de 4e, 5e en 6e wel, maar dat kwam omdat ik het herkende. De 7e zwangerschap weer totaal niets en de 8e juist weer wel.

Oh en niet denken dat ik 8 kinderen heb hoor, ik heb er 3. Van de 2e, 4e en 6e zwangerschap ;)

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Duidelijk roze slijm op de dag van innesteling. Verder niet.

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het verschilt; veel vrouwen voelen vanalles en blijken niet zwanger (komt vaak voor).
    Een aantal heeft vlak voor de test al symptomen en is zwanger.
    en aantal heeft vlak voor de test, heeft symptomen maar die zijn niet echt want ze zijn hyperalert en beelden zich dingen in; en blijken zwanger :)
    Een aantal merkt niet; en is zwanger. Ik was er zo 1 :)

10. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik voelde het wel! Had zere borsten en had al een week last van gerommel in mijn buik. Had op de zondag na mijn ei bruinverlies (was op ongeveer 5dpo) en bleef het gerommel houden maar bloeden brak niet door. Heb de zaterdag daarop licht positief getest.
    Had vervolgens ook wel wat bruinverlies en dat heb ik nu af en toe nog steeds wel! Verloskundige zei dat dat geen kwaad kon.

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik voelde niets!
    De avond voor de test ook wat bloedverlies gehad, waardoor ik eigenlijk 100% zeker wist dat het niet raak zou zijn;)
    Totdat de volgende ochtend mijn temp nog hoog was en het bloeden niet had doorgezet!

Paar dagen later kreeg ik pas last van heeeele pijnlijke borsten. En rond de 6wk begon de misselijkheid/weeïg gevoel.

12. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    oh yes , dat was ook de reden waarom ik zo vroeg ben gaan testen
    had al een week voor nod last van misselijkheid ( nu nog steeds )
    pijnlijke borsten, niet eens gevoelig maar echt pijnlijk
    Blauwe aders op m'n borsten en een soort stuwingsgevoel
    Enorm last van hongeraanvallen, nog steeds last van :)
    En continu extreem moe , ook nog steeds nu

mss moet ik er wel bij vermelden dat ik 1 dag na nod m'n bloed heb laten prikken en m'n hcg toen al 2250 was

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Voor de test had ik niet zoveel vreemde klachten, alleen het gevoel ongesteld te worden. Achteraf was een schimmelinfectie het eerste symptoom. Maar daar heb ik zo vaak last van gehad dat het me niet opgevallen is alszijnde symptoom.
    En ik kon ineens veel meer eten (zelfs meer dan mijn vriend, die een grote eter is). Maar dat bedenk ik me nu pas.
    Achteraf zijn er altijd meer signalen geweest, zoals mijn temperatuur die hoog bleef. Het was pas de eerste maand dat ik mijn temp ging opmeten, dus nog geen idee hoe het normaal zou moeten gaan.

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Thanks voor de vele reacties! Ik had namelijk afgelopen maandag roze afscheiding en dacht aan de innestelling, maar begon geen symptomen te voelen... sinds gisteren ook weer bruinverlies, dus ga maar weer uit van het negatieve, dat voorkomt teleurstelling!
    Voor jullie allemaal gefeliciteerd en zwanger ze :)

Deel Deze Pagina