waar o waar positie broek aan 1 stuk???

Discussion in 'Zwangerschap' started by kwebbelengel, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

aangezien mijn broeken niet meer passen heb ik nu bij miss etam en bij baby plus een positie broek gekocht. alleen die rand aan de onderkant van je buik(je) irriteerd zo, ik blijf die broek oprekken naar voren,

nu kan ik me herinneren jaaaaren terug (8) dat is mijn dochter kreeg, had je broeken die aan 1 stuk waren, dus niet jeans stof met daarboven een buik stuk.
    maar echt een broek soort legging zeg maar alleen dan in een echt broek motief!!!!

snappen jullie hem??

maar kan ze nergens vinden, welke broeken zitten bij jullie gegoten?? en waar hebben jullie die vandaan?

2. Lootje

Lootje Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,498
    598
    113
    Weet niet precies wat je bedoeld, maar ik heb een broek van de H&M, zit heerlijk en ook nog eens een mooi prijsje!

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    misschien kun je bij hennes en maurtis kijken die hebben vaak wel comfortabele broeken vind ik

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Misschien heeft onlinepositiemode.nl ze. Ik heb zelf daar ook 2 broeken besteld en ze zitten heel fijn. En ik had ze de volgende dag al in huis. Mijn excuses voor als dit reclame is, niet mijn bedoeling ;)

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb er zo eentje van de H&M en eentje van de C&A.

6. Within

Within Niet meer actief

Ik heb een pantalon van volgens mij H&M die uit 1 stuk is.

7. sammie80

sammie80 Actief lid

Jul 12, 2012
    197
    0
    16
    Ik Heb ook stad en land afgelopen, deze werden niet meer gemaakt door de bekende merken helaas....

8. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
  9. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

10. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Ik heb een nette pantalonbroek bij de wehkamp voor €20 die is uit 1 stuk zeg maar. Zit heerlijk bij mn benen bij mn kont en bij mn buik. Een wonder want mn andere broeken zijn op 1 van die plekken wel te groot..

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
  12. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

May 2, 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Ik heb 3 van die broeken die je bedoeld en gescoord bij de C&A. Spijkerbroek met daarboven lekker een zachte stoffen band om je buik. Ze zitten heerlijk!

Share This Page