Hoi, Ik wil graag een afspraak gaan maken voor een 3D/4d echo maar wanneer krijg je het mooiste plaatje? Op de website staat tussen 24 en 34 weken, en ik wil het het liefst zo snel mogelijk natuurlijk Dusss... Wanneer is het het mooiste om te doen? En misschien een fotootje erbij? Bedankt!
ik heb t bij mijn zoontje met 26 weken laten doen, of ik t bij mijn dochtertje ook laten doen weet ik nog niet, even over nadenken, denk het eigenlijk wel
Wij hebben het bij mijn zoontje met 28 weken gedaan. Mooie plaatjes meegekregen Hoe eerder in de zwangerschap, hoe kleiner en magerder het kindje is. Hoe later in de zwangerschap, hoe meer het kindje opgekruld ligt, dus minder kans op goed beeld. Mochten wij nu weer een 3d echo laten maken, dan zou ik weer voor rond de 28 weken kiezen!
En met 28 weken, krijg je het kindje er dan nog helemaal op? Ik denk dat dat wel het mooiste is toch? Ze kunnen dan toch ook nog inzoomen voor een mooie close up?
Ik ken iemand die zo'n echo heeft laten doen met 25 en met 29 weken. Ze vertelde mij dat de echos+dvd veel duidelijker waren met 25 weken. De echos van 29 weken waren eigenlijk een beetje mislukt, de dvd was wel nog steeds mooi, maar met 25 weken was het allemaal wat duidelijker te zien. Daarom laat ik hem over 2 weekjes ook maken, ik ben dan ook 25 weken