wanneer 3d echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Lemi, Jul 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb ook bij een week of 26 een 3d/4d echo laten maken en het was leuk (vooral omdat ik beide oma's had meegenomen) maar de beelden vielen me wel wat tegen. Ukkie was namelijk erg beweeglijk, waardoor het moeilijk was een scherp beeld te krijgen. Verder hield hij de hele tijd zijn hand voor zijn gezicht. Dat was wel weer grappig; doet zijn vader ook vaak als je daar een foto van probeert te maken! Maar jammer dat we zijn gezicht nog niet echt hadden kunnen zien...

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    haha, ik wil het eigenlijk wel zeggen, maar ben bang dat er toch iemand achter komt ofzo. Je weet t maar nooit :p

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    met 26 weken is het beste dan is je buik nog niet helemaal gevuld dus je ziet het wel goed en je beeb heeft echt al lekkere wangetjes...met 20 wekn en eerder is meer recht toe recht aan en botterig...ik vond het met 26 weken veel mooier..

4. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Okee, dan ga ik een afspraak maken rond de 26 weken:)

5. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Kan je ook een 3d echo laten maken als je het geslacht NIET wil weten? Of kan je er dan niet omheen, omdat je het dan sowieso wel ziet?

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi butterfly. Ze hoeft er niet naar te kijken hoor. Bij mij deed ze het niet echt, we vroegen ernaar en daardoor ging ze er heen. Maar we vermoedden al dat het geen zin had omdat die kleine nog steeds hetzelfde ligt als met 20 weken en toen konden ze het ook niet zien.

7. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    lotte, (sorry, off-topic) nog even over jan koning. ik vertelde gister aan mijn verloskundige dat ik daar heen ging voor een pretecho en ze reageerde ineens heel fel. of ik dat echt wel zou doen want stel je voor dat er wat mis zou zijn met de baby.... hoe heb jij dat ervaren? was je daar van tevoren mee bezig? ik niet echt, heb het wel in mijn hoofd gehad hoor, maar wil gewoon gaan. maar het voelt nu alsof ik iets heel doms ga doen.

8. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Lekker debiele opmerking van je verloskundige...Vind ik dan hoor. Ik had sowieso wel soms een angstig gevoel van dat er misschien geen hartje meer klopte of dat het toch nog mis was gegaan en daarom vond ik het JUIST zo fijn dat ik een keer tussendoor ging.

Wat maakt het nou uit of je morgen bij wijze van spreken bij hem zou horen dat er iets niet goed zit of dat je het pas over een aantal weken bij de 20 weken echo hoort! Snap je wat ik bedoel? Ik snap de reactie van je vk dus echt niet. Ze zegt wel leuk "stel dat er iets mis is", tja dan was je daar hoe dan ook wel achter gekomen. En dan liever nu dan over een maand toch?

Verder wist ik van te voren natuurlijk niet dat hij naar het blaasje enzo ging kijken, maar ik had wel gedacht dat hij een beetje wat kon vertellen over of t goed gaat.

Meid, ik zou me niet druk maken om wat je vk heeft gezegd hoor. Als jij graag wil gaan dan ga je gewoon lekker daarheen. Het is een super mooie ervaring en later kan je die dvd aan je kindje laten zien! Vroeger kon dat allemaal niet!

Jan is echt een hele deskundige man, dus het is niet alleen "pret"-echo. Hij zal je niks vertellen wat niet klopt en je niet onnodig bang maken. Als er wel iets zou zijn dan kan hij je altijd doorverwijzen!

Hoop dat ik je gerust heb kunnen stellen. Zit me echt te verbazen over de reactie van je vk haha. Valt niet op hè ;) :p

9. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    ik denk er precies zo over als jij, ik had ook zoiets van stel dat er iets mis is, tja, dan hoor ik dat toevallig van hem en niet van jou.. haha. maar ze was van mening dat ik het beter na de 20-weken echo kon doen, maar we gaan gewoon hoor. ik heb me er zo op verheugd. en tuurlijk houd je altijd in je achterhoofd dat er iets mis kan zijn. volgens mijn vriend wilde ze ons alleen maar waarschuwen (hij was mee) maar het kwam een beetje anders op mij over. heb jij de fotoos ook op dvd of los meegekregen?

10. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Oh okee.

Hij heeft echt goede apparatuur dus je kan al een heel mooi kindje zien rond de 16 weken! Echt heel leuk hoor! Als het 3d was geweest had ik het misschien niet gedaan, want dat schijnt nu nog niet mooi te zijn. Dan zien ze er nog veel te botterig uit. Ik ben blij dat wij het hebben laten doen, het is zo leuk om nu al te kunnen genieten van dat bewegende kleintje in je buik. Zeker als je, net zoals ik;), niet kan geloven dat je zwanger bent. Dan heb je toch weer even bewijsmateriaal dat je kan bekijken hihi.

Ik kreeg 7 foto's mee en die zijn echt best groot en heel duidelijk en dan een dvd van ongeveer 10 minuten.

Share This Page