Ik krijg 17 mei een groeiecho, omdat de vk voelde dat mijn baarmoeder nogal hoog zit. Ze schatte deze eerder op 30 weken als op 27, dus nu een echo om te kijken of er een groot kindje in zit of veel vruchtwater. Zijn er meer meiden die dit hebben gehad?
Ik heb over 3 weken ook een groeiecho, want de vk vermoedt ook dat ik een groot kindje heb. Moet wel zeggen dat de baby 6 weken geleden boven het gemiddelde zat..
ik had ruim 2wkn geleden een groeiecho, omdat ze het kind nogal groot inschatte. de kleine ligt gewoon heel erg aan de oppervlakte, dus super voelbaar! Alles waarden kwamen gewoon op gemiddelde uit, dus niks heel groot, hihi. Ze meten gewoon maagje, beentjes en hoofdje en kunnen dan schatting van het gewicht maken etc. Ach, extra echo is altijd leuk...... twinny
Hey, Met 28 weken heb ik een groeiecho gehad en de kleine had toen een geschat gewicht van 1374 gram. Met 32 weken weer een echo gehad en geschat gewicht was toen al 2440 gram, qua lengte benen etc is het gelijk aan een baby van 35 weken zwangerschap, dus wordt een flinke baby. Gelukkig mag ik met 37 weken nog een echo laten maken en daarna een afspraak bij de gyn ivm plan van aanpak voor de bevalling. Ben benieuwd of jij ook een grote baby krijgt. Liefs