Dag allemaal, Afgelopen week een afspraak gemaakt voor een pretecho. Ik ben dan ruim 16 weken zwanger. Ik wilde eigenlijk een 3d echo laten maken, maar de dame van Babyview (die toch chagrijnig zei "is dat niet een beetje vroeg"?) raadde me dat af en ging eigenlijk gewoon van een 2d uit. Nu kijk ik een beete rond op diverse echoplaatjes en zie dat het helemaal niet te vroeg is.....tenminste...dat denk ik. Daarom dus mijn vraag aan jullie: ervaringen? Als er goede ervaringen zijn ga ik de afspraak alsnog omzetten naar een 3d, want jeetje, wat lijkt me dat super! Liefs Judy
Hoi, Ik heb mijn 3d bij babyvision laten doen,en de beste periode is tussen de 20 n 25 weken. Groetjes,
hoi juddy ik heb m gister laten doen met 22 weken en das best mooi hoe verder je bent hoe meer je kan zien ik bedoel van het uiteindelijke resultaat dus wat dat betreft maar ik geloof dat t ook best mooi ken zijn met 16/17 weken
Toevallig heb ik vandaag ook een afspraak gemaakt voor een echo, en ik wou ook graag 3d laten maken (ook bij 16 weken). Maar het is mij ook afgeraden om dan al 3d te doen, omdat volgens haar de plaatjes dan niet mooi worden. (volgens haar is het gezichtje dan erg vaag, en onduidelijker dan bij 2d) Ik heb met haar afgesproken dat ze me eerst laat zien hoe het er in 3d uitziet (daar hoef ik dan nog niet voor te betalen), en dan mag ik alsnog beslissen of ik 2d of 3d wil doen. Misschien dat ze dat bij jou ook kunnen doen? (ik laat mn echo overigens niet bij babyview doen, maar misschien dat ze daar ook wel zo aardig zijn )
Echt maf dan, ik was vandaag bij Babyview in Barendrecht, en de mevrouw aldaar vertelde mij dat ze het zo jammer vond dat niet meer mensen voor een 3D-echo komen voor de 20 weken. Maar goed, ik ben nu eenmaal een fan van vroege 3D echoos zoals jullie ondertussen wel zullen weten . Als je niet uitgaat van een superbolle baby zijn in mijn ogen alle 3D-echoos mooi!
Lizzy geweldig, jouw plaatjes spreken boekdelen, ik ga ze zo gelijk bellen en omzetten......ik bepaal zelf wel wat voor echo, betaal er toch ook voor, hahaha...... Mieke, het was dus mooi! Leuk hoor, ik kan nu al niet meer wachten, nog een hele maand....zucht....
Ik heb mijn 3d echo laten maken met 18 weken en heb er geen spijt van hoor! Heb er toen echt van genoten! Gewoon ervoor gaan zou ik zeggen als jij dat wilt! Het is het echt waard!
WOW Lizzy, wat een mooie fotoos! Ik mag morgen, heb er zo'n in! Wou dat ik ook zo vaak kon gaan maar dat word me toch een beetje te prijzig helaas!
Ik heb gisteren een 3d echo gehad met 17 weken en 4 dagen! Ik vond de beelden en de foto's prachtig! Foto's staan wel in mijn album! Kijk maar even!
Mooie plaatjes allemaal, snap echt niet dat die **** van Babyview zegt dat het geen zin heeft! Ga mooi omzetten! Dit is veel unieker dan weer een 2D! Toch? @minimuisje: die baby van jou komt er nooit uit, ligt veel te lekker daar!