Hoi meiden, Ik heb even een vraagje. Ik geef nu nog 5 voedingen op een dag. s' morgens komt hij pas om half 9 en de laatste voeding krijgt hij nog om 23:00. Wanneer zou ik deze kunnen laten vallen en overgaan op 4 voedingen? Liefs, Wup
Klopt het dat je kindje pas 3,5 maand is? Dan vind ik 5 voedingen niet zoveel hoor. Mijn zoontje krijgt pas sinds ie 7,5 mnd is 4 voedingen. (maar ook fruit, groente en boterham)
volgens mij is 5 voeding ook nog normaal op deze leeftijd. Ik geef zelf ook nog 5-6 voedingen op een dag. Je kindje geeft denk ik zelf ook wel aan of er nog behoefte is.
ik zit nu ook nog op 5 a 6 voedingen, waarom zou je naar 4 willen? lijkt me echt weinig hoor. je kindje geeft het zelf wel aan. maak je hem wakker voor de laatste voeding? dan zou ik daar eerst mee stoppen en gewoon op verzoek voeden. ik geef de laatste om 20.00 en dan slaapt hij door tot 8.00 dus het kan best!
Ik hoef nog niet perse naar 4 hoor. Het is nu alleen soms wel even passen en meten om er 5 op een dag te geven. 's Avonds slaapt hij nog niet altijd heel goed, maar vanaf vandaag gaat hij na de voeding van 20 uur echt naar zijn bedje ipv beneden slapen. Hij slaapt 's nachts lekker door en dat wil ik wel graag zo houden. We gaan nog wel even lekker door zoals het nu gaat.