Wanneer 4de keizersnede gepland?

Discussion in 'De bevalling' started by Stoffeltje, May 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Er zullen misschien niet heel veel dames zijn maar ik waag het er toch op...

7 december ben ik uitgerekend van onze 4de uk en ik zal dan een geplande keizersnede krijgen. De 1e en 2e waren spoed en de 3e was gepland.

Hoeveel weken waren jullie toen de ks gepland werd?

2. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

Apr 13, 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ten eerste van harte gefeliciteerd! Ik krijg mn 3e keizersnede en die is gepland met 39 weken... Maar ik dacht dat ze een 4e keizersnede niet deden of in elk geval heel erg afraden... Wat hebben ze jou daarover verteld? Heb je onderzoeken gehad en groen licht gekregen? Ben heel benieuwd, want ik zou een 4e kindje tzt niet uit willen sluiten.

3. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Dankjewel!

Ze hebben mij toen ik op de operatietafel lag groen licht gegeven voor de 4e. Dit is afhankelijk van de staat van je baarmoeder en dat verschilt natuurlijk per vrouw. Gewoon goed overleggen en navragen bij je gyn.

De 3e ks was gepland met 38 weken 3 dagen in 2011.

4. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    1,213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee. Ik ga een 3e keizersnede krijgen. Maar ben ook wel benieuwd of het vaak voorkomt dat mensen een 4e keizersnede krijgen.

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Mijn (eerste) keizersnede werd gepland op 39+4. Ik heb dit kunnen vervroegen naar 39+2 en uiteindelijk begon de bevalling met precies 39 weken en is ze met een spoedkeizersnede geboren....

6. Derbi

Derbi Niet meer actief

Tja, je kan het kind ook moeilijk laten zitten en als je niet natuurlijk kan bevallen zal je toch wat moeten..

Sorry, geen ervaring verder! Maar valt een kzs mee over het algemeen? Hier ligt een van de kindjes verkeerd en dat kan nog wel goedkomen, maar misschien ook niet...

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Collegatje van mij heeft dit jaar de 5e ks gehad.. volgens mij scheelt het heel veel per vrouw.

Share This Page