Ik kan het toch niet laten hele discussie hier ! Om te proberen hem hier aan iemand kwijt te raken . We doen dit bed weg omdat ie te veel ruimte neemt Metalen bed zwart met laten boden . Nog goede staat wie ow wie !!
Nee we hebben er geen foto van, maar hij heeft aan de hoofd en voetzijde een halfronde beugel waar de poten aan vast zitten. Verder zit er zo'n metalen veerbodem in (ouderwets dus) Bed is ook al iets van 25 jaar oud. Was zo maar een ingeving om hem hier neer te zetten .
Ik denk dat ik weet wat voor bed je bedoeld. Ben meer opzoek naar een bedbank. Misschien heeft iemand anders interesse? In iedergeval lief dat je hem weg geeft.
Nee hoor geen ruzie , komt wel beetje door jouw dat we hem hier neer zetten. Maak er toch liever iemand blij mee dan dat ie naar grofvuil gaat . Consider @ Nee geen bedbank anders stond dat er wel
Wij maken een afspraak met de kringloop voor dat soort dingen. Misschien een idee? We hadden 2 banken over en die zijn keurig opgehaald.
hoe goed is het matras nog? heeft t doorlig plekken? en wat voor maat heeft t? dit vraagt iemand die misschien belang heeft
Helemaal niemand die een bed kan gebruiken? Vind het erg jammer als ie mee gaat met grofvuil maak er liever iemand blij mee .