Ow heerlijk!!! Dan ga ik weer een kijkje nemen. Ik heb gemerkt dat alle vestigingen weer een ander anbod hebben. De een wat meer dan de ander. Ik heb twee jaar geleden ontzettend veel speelgoed gekocht voor nog geen 15!!! Ik had o.a. een poppenbuggy, keukentje, meerdere houten puzzels van Jumbo, poppenluiers, houten blokkenwagen, zwembandjes, diverse boekjes en nog wat dingen die ik nu vergeet. Ik heb het toen allemaal op de zolder bewaard en af en toe pluk ik er eens wat vanaf en pak het leuk in voor mijn dochter. Ik kan haar dus regelmatig een cadeautje geven waar ze nu de leeftijd voor heeft. Vorig jaar was het aanbod zeer teleurstellend, en ook dit jaar zat bij de 30% niet veel soeps. Ik hoop dat er nog wat aanvullingen komen (zoals dus twee jaar geleden wel het geval bleek) en dan sla ik weer flink in. Heb trouwens wel gezien dat het campingbedje nu erg goedkoop was (nog maar 20,95) dus ben benieuwd of die nu ook in de 50% gaat, dan is ie voor mij!!!! En owja, de fietsstoelen mogen van mij ook wel in de aanbieding!!!
He balen net tevroeg dus het playmobiel zwembad gekocht. Had hem voor 30 % maar gaat vast nu voor 50 % Oh benieuwd of alle 30% dan voor 50% gaat. Stond nl. ook nog leuke speelgoed hier. Wie iemand dat gaat alles van de 30% dan voor de helft?
TP had toen textiel voor 70% doet kv dat ook? LAgen nog leuke sokjes voor mn zoontje zag ik gister. Dan wacht ik tot dinsdag
Tp gooide de 70% 1 of 2 weken na de 50% er in Ik aas op een loopfietsje, om weg te zetten voor mijn dochtet
Hier hadden ze bij kv leuke frank paul sokken voor M. Duplo, slaapzak voor Y, cars speelgoed, playmobiel voor nichtjes voor sint Dus meteen om 9uur maar voor de deur staan di. Of maandag na 5uur wil ook nog wel eens lukken
Ik ben op zoek naar de molto. Dat is een kinderkoffer waar ze op kunnen zitten. Iemand uit het noorden die wil kijken en wil zeggen of ze daar nog zijn?? Zou hem heel graag willen hebben maar in assen hebben ze hem niet meer......hij was 30 dus nu dan 15 euro.....
Vanochtend geweest en er even naar gevraagd. De korting zat in dit filiaal al in de kassa, dus vandaag ook al 50% Weer wat leuke cadeautjes voor weinig gescoord!
Vorige jaar echt leuke dingen gekocht. Loopfiets voor 10 euro, zwemspullen voor 50 cent, elektrische pomp voor 3 euro enz. Ik ben gewoon alle filialen in mijn buurt langsgeweest