Duplo, palymobiel, puzzels. Voorraadje voor sint, kerst en verjaardagen. Maar ook rompers, sokjes en zwemspul voor de kids. En zoek zelf nog een portemonne dus genoeg om te shoppen. Oh maandag al in de kassa. Dan gaan we vanmiddag meteen ff inslaan
Hier vast een loopfietsje voor 10 euro. weliswaar 3+, maar staat lekker op zolder tot dochter er op kan!
oh zo'n Molto is echt leuk. Helaas hier in de omgeving uitverkocht en om nou naar Emmen te rijden (221 km) is ook zo wat. zucht dan maar op zoek naar een alternatief. Overigens hier (Den Haag e.o.) erg weinig speelgoed e.d.
Hier hadden ze vandaag nog wel in het groen geloof ik? Wij gaan woensdag in oranje stad misschien kan je het komen halen bij ons als ze morgen nog hebben?
O dat zou echt super zijn Stef!! Ik ben gastouder en morgen komt de up Volkswagen op geluid hier in de straat dus daar doen we aan mee, dus kan niet weg. Verder heb ik altijd kids en zou ik alleen maar op koopavond kunnen en hopen dat ze er zijn! Ga je een paar dagen naar Oranjestad of een dagje?
Hier 3 pakken rompers, doos Paul frank sokjes 6-12 mnd, en een tas voor mama. Helaas de duplo ed niet in de aanbieding. Was vorige week wel voor 30%.
owh haha dan weet ik niet welke kleur meer. Maar weet wel dat ze er idd op konden zitten. Ik ga morgenochtend gelijk even voor kijken! Er lagen er nog stukd of 5 geloof ik. We gaan woensdag t/m vrijdag daar heen idd paar daagjes.
Oké dan wil ik graag een blauwe als die er is! Aangezien ze er best veel in de buurt zijn haal ik hem dan liever ergens anders op als er alleen nog maar een roze is. Maar zou echt super zijn!! Ik neem hem echt 100000000% zeker van je over als je hem meeneemt, zou echt super zijn!!!!