Mijn schoonzusje woont in Groningen en zou daar voor me kijken maar nog niks gehoord. Op de koffer kunnen de kinderen zitten en racen en mag mee als handbagage. Scheelt weer een buggy met een ouder kind en aangezien wij in september gaan vliegen lijkt hij mij ideaal!
Zag er nog steeds een aantal staan in Emmen stad. @Tallie77, heb je de Kruidvat in Delft al geprobeerd.........grote Kruidvat, veel aanbod!!! Dit jaar weinig leuks gescoord. Hoewel de Duplo nu wel erg goedkoop is. Zo'n grote bak voor maar 9,99!!! Maar mijn meisje heeft al zoveel Duplo dat ik er maar even mee stop. Dit jaar dus kritisch gekeken en niet gevonden. Maar ik moet er bij zeggen dat elke Kruidvat weer een andere voorraad kan hebben.....dus misschien zo toch nog even een paar dorpen verder kijken.
@Sammie88 ik ben gisteren bij Emmermeer geweest op de Haagjesweg..... Daar stonden torenshoge Duploboxen, de roze en gele varianten. Ook waren er nog twee dozen met assorti-blokjes. Ik heb gekeken naar Duplo 1-5 jaar.....
Sappie, toevallig was ik daar net, en ben geslaagd. Had toen je berichtje nog niet gelezen maar wist dat angeslo en stad geen duplo hadden dus op de gok daarheen gegaan Dit heb ik nu gekocht met 50% korting:
ha Sammie, grappig, ik heb ook met die loopfiets in mijn handen gestaan (maar dan de Ernievariant....) heb het uiteindelijk toch maar niet gedaan....Omdat ik al een loopfiets heb waar niet op gelopen wordt.....
Ik heb vandaag een metalen rode loopauto gescoord voor maar 10 euro. Zoontje was er vandaag niet vanaf te slaan.
ik heb een roze/paarse driewieler gekocht van 30 euro voor 15!! Had hem van de week al gezien, maar toen ging er nog maar 30 procent af, nu dus 50. In een andere kruidvat was die gewoon 30 op internet ook??
Hier ook geen duplo met korting. Die rode loopauto ook zien staan idd. Maar al genoeg fiets achtige dingen hier. Toch nog maar ff na Meppel, vanmiddag niet meer aan toe gekomen.