Wanneer 50% korting magazijnopruiming kruidvat

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door kleintjevoorons, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    8 euro :)

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier 15,99 en dan de helft is 8 euro.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De kleine doosjes 2,50 grote 4,50.

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wat vreemd dat de prijzen overal verschillen.
    Net als het aanbod.
    Toch maar eens verder kijken hier voor Duplo.
    Leuk voor sint met deze prijsjes.
    Hebben hier nog 2 winkels in de buurt beide maar ff kijken dan

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Helaas hadden ze hier de koffer ook niet meer!

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Maakt niet uit Stef!

Schoonmoeder heeft er eentje kunnen vinden en schoonzusje in Groningen ook 2 dus vriendin en ik zijn compleet!! Toch super bedankt voor het kijken!!

7. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    hier een cars duplo doos nu voor 8 euro

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Qua aanbod is het maar net wat voor en hoevel restanten er over blijft van oude acties.
    Verder denk ik dat ze het afprijzen niet op orde hebben. Gewoon met het artikel naar de kassa en vragen of de korting er af gaat omdat het in andere filialen ook is afgeprijsd

9. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    weet iemand in groningen nog waar ze t loopfietsje nog hebben? kan hem niet vinden.....

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    nou hier maar weinig leuks:(
    Duplo en zo waren niet voor 50%

11. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    in hoogezand staan er ook nog een aantal in de kleur blauw en roze

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Naar aanleiding van jullie berichtjes ben ik ook naar kruitvat gegaan en de groene duplo-doos gevonden.
    Scande dus gewoon 19,95!!!
    Niks korting. Heb hem maar weer terug gezet...

13. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    En vandaag hier weer nieuwe aanvullingen, weer Duplo erbij, en toch echt met 50%!!! Heel raar hoor!!

Ow heb heel lang met het Playmobile zwembad in mijn handen gestaan.....was nu nog maar €12,49. MIjn dochter heeft er alleen nog niet de leeftijd voor, dat komt natuurlijk wel maar stond zo te twijfelen.....Heb het toch niet gedaan....

Wat ik wel heb meegnomen voor mijn dochter is een mini-strijkbout van Electrolux (net echt!!!), een mini-blender van Tefal, een doosje Duplo (de tijger had ze nog niet), en een knutseldoos..

Voor mezelf heb ik nog een paar Birckenstocks meegenomen, waren ook 50% afgesprijsd en dus nog maar €12,50!!!!!

Was bij elkaar €17,50 kwijt!! Kijk dat is leuk shoppen!!!!

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik wil ook Duplo met korting!!
    Weet iemand een Kruidvat in de buurt van Zeewolde/Amersfoort/Utrecht die het wel heeft?

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier ook opzoek naar duplo.
    Iemand iets in de buurt van Steenwijk, zwolle?

16. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    gisteren heb ik in utrecht op hoog catherijne een doosje cars lego gekocht met korting maar andere lego heb ik niet zien staan

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb van play doh de elmo meng machine! Te leuk voor maar 8 euro ofzo! Kon t gewoon niet laten liggen.

18. Hier een Hotwheels racebaan voor 8 euro :D En Paul Frank sokken voor zoonlief, en 3 rollen cadeaupapier voor 50 cent, maar dat is niet zo spannend :p

Twijfel nog een beetje over dat koffertje.. Voor we op vakantie gingen vonden we 'm superleuk, maar 30 euro was echt te duur.. Maarja, 15 euro is wél aan aantrekkelijke prijs.. Nu gaan we alleen niet meer op vakantie en ik weet niet of Damiën er volgend jaar niet al te groot voor is ;)

19. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    #99 ToTheMoon, 26 jul 2012
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
    Er zijn wat dames die zo'n koffertje leuk vinden toch?

Ik heb er ook een paar zien staan. Twee van deze koffertjes waren al beschadigd. Het is de bedoeling dat je je kind zittend voort kunt trekken. Dat riempje waarmee je dit kunt doen zit aan weerszijde vast aan een plastic oogje. Doordat deze uitsteken krijgen ze behoorlijk wat te verduren. Een aantal van die oogjes was dus blijkbaar tijdens transport naar de winkel, of in de winkel zelf al afgebroken. Als ze nu al kapot raken, dan lijkt me dat ze op de bagageband alleen maar nog meer kans hebben om stuk te raken... Of je moet het alleen als handbagage mee willen nemen natuurlijk. Kijk, om de prijs hoef je het niet te laten. Geen geld. Maar als één of twee van die oogjes kapot zijn, dan kan je de koffer al niet meer met dat doeleinde gebruiken...

Ach, wie weet blijft hij wel heel en was hij zijn geld meer dan waard. Maar ik dacht: just let you know! ;)

20. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zou Wolvega of Noordwolde eens kunnen bellen of ze het hebben.
    Ben er van de week geweest, maar kan me niet herinneren of ik duplo gezien heb. De kleine man heeft er de leeftijd nog niet voor :)

Deel Deze Pagina