Vandaag ook wat inkopen gedaan: - houten mens-erger-je-niet (met beestjes als pionnen) - houten hamerspel met van die staafjes - houten damspel (met bijtjes/lieveheersbeestjes) - houten vlooienspel (met dierenhoofdjes) - houten blokfluit - playdoh klei met vormpjes en roller enz. Alles bij elkaar was het 14,00. Helemaal blij! Mara is voor het meeste nog wat te klein, maar de spelletjes liggen geduldig in de kast te wachten totdat ze voor haar ingepakt kunnen worden. Hier stonden trouwens ook nog blauwe koffers.
Mijn oudste is gek op crocs, zag ze staan en nu waren ze maar 8 euro! Mooi voor volgend jaar. En zo'n loopfietsje lijkt mij leuk voor d zijn verjaardag. Hier hebben ze m niet
@mamavanmara: heb ik twee jaar geleden ook gedaan, mijn Mara speelt nu met alles wat ik toen voor haar gekocht heb... Grappig onze "Mara's" zijn bijna van dezelfde leeftijd.....en de naam kom je niet al te vaak tegen....
Ben vandaag voor het sesamstraat loop fietsje geweest. Was gewoon normale prijs 25 euro. Raar he Maar heb wel een andere stoere gekocht met blauwe sterren Van 30 voor 15
Heb gevraagd hoe het komt dat de artikelen en prijzen zo verschillen: Ze verkopen vanuit hun eigen magazijn. Dus wat ze nog hebben liggen wat ooit in de folder heeft gestaan gaat nu de winkel in. Bv. die duplo als ze daar toen al van uitverkocht waren ligt het nu niet in de aanbieding omdat wat nu voor orginele prijs in de winkel ligt is nieuwe partij... Beetje vreemd verhaal maar zo zei ze het.
Ik heb zelf 2 van deze koffertjes gekocht toen ze net in het krantje stonden (hier waren ze al na 2 dagen uitverkocht bij 8 vestigingen). Ik heb ze meegenomen op onze vliegvakantie in juni. En het is juist de bedoeling dat je ze meeneemt als handbagage. Anders heeft het nog niet veel nut qua dat je kindje erop kan zitten als het wat langer duurt. Bij mij zijn ze prima heel gebleven. M'n oudste zoontje wilde constant zelf het koffertje met zich mee slepen (kreeg heel veel bekijks maar dat vond 'ie alleen maar interessant natuurlijk ) en hij heeft er ook veel opgezeten.
Hier totaal geen Duplo of Lego in de 50% uitverkoop. Wel heel veel Meccano. Dat heb ik meegenomen voor mijn zoontjes (maar vooral voor mijn man want die vind het eigenlijk nog het leukst). Ik heb het ook gevraagd aan de dame bij de kassa waarom het zoveel afwijkt. Ze krijgen standaard kaartjes vanuit het hoofdkantoor die in de uitverkoop moeten en een filiaal mag zelf ook nog bekijken wat ze in de uitverkoop doen als ze daar bijv. teveel van hebben.
hier bij kruidvat minnie mouse pyjamaatjes en elmo pyjamaatjes gekocht voor 2,50 pr stuk, 2 jumpsuitjes voor 2 euro en een ijsjesvorm voor 50 cent..
Ik heb toen hij in de folder stond, het Molto olifantkoffertje al gekocht en ga hem volgende maand gebruiken als handbagage voor mijn zoontje en mezelf. Volgens mij is het een superding! Zoon heeft er al aardig wat op rondgereden door de kamer en hij ziet er nog als nieuw uit Met de 50% korting had ik 10 badspeeltjes voor 0,50 cent De Cars Duplo voor maar 8,nogwat. Leg ik mooi weg voor Sinterklaas 3 Opstrijkpatches 0,75 Das nog eens leuk shoppen! Ben al in meerdere filialen geweest maar vond het aanbod verder vrijwel hetzelfde, kon niks leuks meer vinden helaas. Dat Sesamstraat badspul is ook allemaal erg leuk geprijsd! Jammer dat ik daarin al voorzien ben. En ik zag hier ook met 50% korting een nepvariant van deStokke kinderstoel staan, een witte, zag er mooi uit op de doos!
Ik heb vandaag een fiets voor 30 gescoord, een loopfiets voor 15 en een play doh Elmo set voor 7. Het aanbod was hier per kruidvat heel wisselend. Helaas zat er hier geen duplo tussen.
ik las net dat de zwitsal billendoekjes in de aanbieding zijn 12 pak voor 19,50 en dan derde gratis dus dan heb je 36 pakken voor maar 39 euro.. geldig tot en met 5 augustus. Jammer dat ik de aanbieding net heb gelezen anders kon ik er gelijk heen. Wie heeft dit zo gekocht?