Ik was vanmorgen bij de kruidvat maar op niet alle speelgoed is die korting toch? Zag wel bij speelgoed met n gele sticker dat er 50% afging maar bij playmobil ed stond er geen korting aangegeven en hoe was dat bij jullie?
ik ben vandaag bij twee kruidvatten geweest. heb een autostoel ( 15kg tot 35kg) geen idee of het wat is. iemand ervaring met de autostoel van bambino. twee baby speelmatten voor mijn toekomstige neefjes. ( kraamcadeau) wat knutselspullen helaas geen playmobil,duplo, lego enz . dat was niet in de aanbiedingen
Dat is wel jammer dan, vorig jaar was de week voor Sinterklaas al het speelgoed 2 voor de prijs van 1, ook playmobil,duplo, enz. Dat zal dan wel dit keer niet zo zijn?
Hier ook goed geslaagd, een zingende winnie depooh en ior voor 5 euro per stuk En zo'n loop lievenheersbeest ding voor 14 euro, dat is pas leuk winkelen!
In de stad hier hadden ze wel heeel veel! dus mooi allemaal kadotjes gekocht voor onze zoon die volgende maand 1 word.
Ik een of ander spelletje voor twee euro nijntje memory twee bouwplaten voor duplo twee zakken voor aardappels en uien Een baby doekje en nog een babyspeeltje viel erg tegen hier.
Ik had net alweer niet goed gekeken haha aantal dingen niet in de aanbieding. Maar ach, al zoveel lihl bespaard afgelopen maanden 😄
hier stond nog wel duplo met 50% korting en een buggy en kinderstoel, maar allemaal niet meegenomen, haha.
heb veel dublo gekocht, knutselspullen maar ook kleding voor verjaardagen maar ook al voor sinterklaas
Hier heel veel gekocht 75% op textiel dus ik heb voor 30 euro aan ondergoed gekocht van Anne rolfi voor de kinderen, paar boxers van planes erbij voor onze zoon en een cobert jasje voor mezelf 50% korting op speelgoed we hebben flink war aan cadeautjes gekocht, veel verjaardagen in januari dus komt goed uit ! Iets van cars hotweels K3 en nog wat andere dingetjes
Ben bij vijf kruidvatten geweest deze week en lang jiet overal hetzelfde zo had ik ergens eenbabyspeeltje met korting die bij een andere geen korting had
Ik een of ander spelletje voor twee euro nijntje memory twee bouwplaten voor duplo twee zakken voor aardappels en uien Een baby doekje en nog een babyspeeltje Hamertje tik vanaf 1 jaar Baby bal Baby speeltje een andere dan hie boven Een inklap box