error error error.. en de 3 dingen die ik net even kon bekijken waren er alleen nog maar in 56 en 62...
het is inderdaad waardeloos! je komt er niet door, en als je denkt dat het lukt...lukt het toch niet. Zijn ze echt al eerder gestart? Jammer van ze.
Idd waardeloos wil ik afrekenen kom ik op de hoofdpagina uit en weg alle spullen uit mijn winkelmandje en kon ze er niet weer inleggen, want ze stonden er niet meer tussen. Heb een mail naar z8 gestuurd met printscreen er bij
hier gelukt. 3 dingetjes kunnen scoren, helaas net onder de 50 euro waardoor ik wel verzendkosten moet betalen, maar het is niet anders. ik ben happy
Het is hier ook gelukt. Duurde idd wel even en ik kreeg ook vaak error maar als ik dan terug ging zat alles nog wel in mijn winkelmandje. Hoe laat zijn ze eigenlijk open gegaan? Het was toevallig dat mijn man voor mij keek om 10 voor 12. Ik ben toen gelijk gestart.
Hier ook al voor 12 uur gekeken. Gelukkig maar. Toch nog 2 jurkjes en longsleeves kunnen scoren. Leuk! Wel slecht dat ze al eerder open waren.
om 10 voor 12 kreeg ik nog geen site te zien, vreemd dat sommigen al om half 12 erop konden, maar gelukkig met VEEL geduld heb ik lekker kunnen shoppen...
Heb even een heel boos berichtje op hun facebook pagina achter gelaten. Als ze twitter hebben ga ik het daar ook doen. Tis toch niet netjes om eerder te beginnen. Leuk hoor voor iedereen die wel wat heeft gekocht en ik kan het gelukkig ook wel betalen zonder die 50 procent korting, maar toch jammer dat ik niet veel heb kunnen bestellen. Niks meer te krijgen in maat 86 doordat ze eerder zijn begonnen!
beetje raar idd dat ze eerder begonnen zijn. lukt mij nog niet om iets te bestellen, meeste is trouwens al uitverkocht
Ik koop het liever met 50 % dan 25%. Gaat er toch niet om of je het wel of niet kan betalen? Dan denk waarom had je het dan al niet gekocht? Ik vind z8 wel leuk maar niet voor de volle prijs of met 25 %.
Ik heb maat 86 en vooral veel 92 kunnen bestellen voor jongens en pas na 12 uur begonnen... Ik had eerder dan 12 uur wel gekeken maar de site was toen dicht... Mij lukte het na 11 uur nog niet..
Ik heb met 2 laptops besteld, maar het is gelukt haha. Nu zullen er van de week 2 pakjes binnen komen. pfff was veel geduld voor nodig.
Ik ook, met 50% vind ik het leuke prijsjes voor de kleding, voor het volle bedrag gaat het me iets te ver.. Ondanks of je het wel of niet kunt betalen