Nee die heb ik niet gehad. ik denk ivm de drukte want normaal is dat wel zo Je moet tekenen voor ontvangst bij GLS
ik heb ook pas een uur of 2 besteld, zal nog wel even duren...zit met smart te wachten. valt het bij jullie allemaal goed op maat?? ik heb die joggingbroekjes besteld. 1 maat 68, dat heeft ze nu maar aangezien er best wat dingen van het vorige seizoen groot vielen heb ik de gok genomen. 74 heeft ze waarschijnlijk richting zomer.
Ik heb gebeld, wat een service! Nieuwe trui word opgestuurd met retourenveloppe zodat de verkeerde trui terug kan
ja dat leek mij ook, misschien zijn ze daarom nu wel heel makkelijk? Voor het eerst dat iets terug moet dus ik heb geen idee hoe dat daar verloopt normaal
Ik heb een keer ene verkeerde legging ontvangen had de goede een dag erna binnen met een retour envelop. goed service hoor.
Goede service dan bij ze... Ik heb vandaag ook pakketje 1 binnengekregen... Nu nog pakketje 2, maar dat had ik maandag of dinsdag pas besteld... Alles is leuk, alleen een joggingbroek die ik besteld had, kleurt er totaal niet bij. Heel apart, meestal kleurt die wel bij de shirts en het borgvest...
ik heb nog niks binnen en het is ook nog niet verzonden....is dat niet laat?? zal het wel goed gaan??
Zo nog een bestelling gedaan, vest jacky stond er ineens weer op. Dat jogging broekje draag ik de zwarte longsleeve met hartjes op (de rose jogging broek) en dat staat wel. kleur macht idd niet helemaal met dat andere rose. vriendin van mij heeft haar bestelling ook nog niet, wij dachten dat het misschien lag aan het feit dat ze daar nog nooit had besteld, maar dat lijkt me wel wat raar.
dan is het even afhankelijk wat gls doet, maar in principe kan je dan wel rekenen op morgen. Ze hebben het in ieder geval naar gls gebracht. Ik verwacht zo ook nog een pakje en hopelijk word mijnbestelling van vandaag ook nog verzonden voor morgen.