Ik heb gisteren alles binnengekregen. Super leuk. Vond de jeanslegging alleen niet zo mooi bij het mandyjurkje passen qua kleur. Zijn er nog meer die dit vinden?
Dat vind ik ook niet zo`n mooie combi maar ik heb ook gehoord dat het jeans legging heel raar valt vooral breed en beetje raar model.
Toevallig heb ik ze net gebeld, en idd als er vandaag verzonden is heb je grote kans dat het morgen binnen is
Ik wacht weer met smart op GLS vandaag! Gisteravond ook met TNT de juiste maat ontvangen van de hoodie, dus vandaag de andere meteen op de post retour
Ik heb zondagmiddag 2 dingetjes besteld, vrijdag (ik heb de dagen daarvoor niet gekeken) stond er verzonden maar ik heb nog steeds niets ontvangen
Ik had vorige week zondag besteld en het was dinsdag binnen. Alles netjes en juist gekregen. Voor het eerst besteld bij Z8, ben er heel tevreden over.
Ik ook Dreames, maar stond er ook bij he dat het langer als normaal kan duren. Bovendien word het verzonden met GLS, die bezorgen niet op maandag en zaterdag
Alles zondag besteld (week geleden dus) en nog geen verzendbevestiging.. Had direct met ideal betaald