Wanneer aambei open gesneden word hoe lang duurt de genezing wondje?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Orchidee26, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. messema

messema Actief lid

24 nov 2008
    113
    0
    16
    Hoi,

Ik heb geen ervaring met wegsnijden maar ik heb in het verleden 2x een aambei laten afbinden. Dan deden ze er elastiekjes om. Deed ook wel pijn de 1e 2 dagen maar daarnee ging het snel beter!! Geen kans op infecties en het was zo gedaan, geen verdoving nodig gehad. Na de bevalling van de 1e heb ik er ook echt heel veel last van gehad, nu ik weer zwanger ben heb ik er ook weer meer last van. Zie daarom ook echt op tegen de tijd na de bevalling. Bij mij gaven ze toen aan dat curanol tabletten uit de handel genomen waren maar ik zie berichtjes dat ze toch nog wel bestaan? Waar kan ik die dan bestellen?

groetjes

2. messema

messema Actief lid

24 nov 2008
    113
    0
    16
    Hoi Hoi,

Ik heb inmiddels gevonden waar ik de curanol kan bestellen!! Heb de bestelling gelijk verstuurd! Je kan het maar in huis hebben!

groetjes

3. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Ik heb met de dokter gesproken en heb aangegeven dat ik al sinds 2 dagen hevig bloed wanneer ik naar wc moet gaan. De ontlasting is diaree achtig en toch bloed het hevig en soms met windjes laten begint de bloeding gebruik maanverband..

De dokter heeft gezegt tijdens de bevalling doen meeste gynecoloog in snijden zodat de aambei niet gaat knappen. En een trombose in aambei duurt langer voordat het geneest.

Ik gebruik curonal zalf en ben vandaag begonnen met curonal tabletten, ik voel mij wel iets beter kan gelukkig slapen maar bij zitten en staan doet het toch iets zeer...

Ik probeer zoveel mogelijk in beweging te blijven en goed te eten, bij mij zal de aambeien altijd terug komen omdat ik het ook bij de eerste kindje heb gehad na de bevalling en nu heb ik er voor de bevalling er last van...

Ik was al bang voor de bevalling en nu ook de aambei erbij maakt mij ook erg bang, maar als de gynecoloog zegt dat ze tijdens bevalling insnijden dan zal het voor mij gerust stelling geven omdat ik weet dat het na de bevalling moeilijk zal gaan opzwellen omdat de baby dan niet meer drukt en de aambei rust zal krijgen of ik dan kan lopen dat weet ik niet....

Maar door de aambeien voel ik soms niet dat ik moet gaan plassen..

4. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Soms kun je de aambei terugduwen... Een pijnlijk klusje, maar zodra hij eenmaal weer in de anus zit, geeft dit direct een enorme verlichting!

Dit kan ook echt met grote en getromboseerde aambeien. Duw met vlakke wijs- en middelvinger op de aambei en ga hurken. Ontspan dan je anus en duw de aambei tegen je anus aan. Duw daarna met een van beide vingers de aambei de anus in en span je anus daarna krachtig aan. Werkelijk, het is echt een wow-gevoel; (bijna) volledig van de pijn verlost omdat de anus niet meer gestuwd wordt.

Ik pas dit vaker toe bij mensen en geef ze er uitleg over hoe ze het zelf moeten doen. Niet iedereen lukt het, maar als het wel lukt is het fantastisch. Blijf je anus trouwens wel een tijdje aanspannen anders zakt de aambei weer naar buiten en kun je van voren af aan beginnen.

5. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Ehm de aambei is even lang als een pink en dikte is als een duim hoe wil ik dit in godsnaam terug duwen, wanneer ze iets kleiner worden ga ik het proberen om terug te duwen maar nu zal het zeker niet lukken want door die aambeien zie ik mijn anus niet meer met de spiegeltje laat zitten terug duwen...

6. zwendel

zwendel Niet meer actief

hahahaha laat ik nou net de tip ook van de vk gehad hebben. als ie kleiner wordt zou ik kunnen proberen om hem terug te duwen. nu eerst maar wachten tot ie kleiner wordt want nu gaat dat echt niet lukkken

Deel Deze Pagina