heb een soort van heeel drukkeng evoel op de buik en dan beetje ongiachtig en t loopt door naar me rechterbovenbeen ( net als dat je gwn ongi word.. wat is dit?? liefs
Dat had je toch van de week ook al? Probeer een beetje rust te vinden meis want volgens mij maak je jezelf helemaal gek. Die ongikrampen horen er gewoon bij. Ik heb het ook bij beide zwangerschappen gehad, probeer een beetje te vertrouwen in je eigen lichaam.
heb het ook gehad eigenlijk zo'n beetje alle dagen de eerste 16 weken. Nu tegen het eind weer! Niks tegen te doen. da's het groeien van je baarmoeder!
oo ja indd in had t vorige x ook indd een x. maar dit was gewoon net weer anders. pff ik ren dan echt meteen naar de wc maar alle soorten zware pijn lichte pijn is dus hetzelfde teken..het groeien van de baarmoeder? dan weet ik dat bedanktt dames
ik had het echt heel erg...als ik ongesteld moet worden heb ik echt veel pijn en krampen. Nu was het een constant zeurderig gevoel maar wel behoorlijk. Alles was daarbeneden een soort van opgezwollen voor m'n gevoel...het kan dus erg pijn doen hoor!
dat deed het dus ook! vorige keer washet zo dat ik diaree had enz :S maar ja net dus een erg drukken gevoel en ongikramp en dat straalt altijd uit naar me bovenbenen en net weer, het is al over ook.
Ja zoals ik in het vorige topic al aangaf, is je baarmoeder gewoon druk bezig. Normaal met een menstruatie en nu met ruimte maken/klaarmaken voor het groeiende kindje. De ene vrouw heeft er weinig last van en de andere wat meer. Zolang je geen helderrood bloed verliest is er niks aan de hand. Probeer echt wat te ontspannen en te genieten hoor!
okee heb verder geen klachten dus bij ieder dingetje wordk al onzeker. echt niet fijn voor mezelf en al helemaal niet goed dat gestres. maar zal dit topic wele ven lezen als ik weer zo onzeker ben!
ik heb hier ook last van hoor al vanaf het begin een beetje! het is wel een vervelend gevoel! maar ze zeggen dat het de groei van je baarmoeder is! dus het zal wel goed zijn.
Alle kleine krampjes en grote krampen, kleine steekjes en grote steken, lage rugpijn, buikpijn etc. horen erbij. Maar: ook helemaal niks voelen kan normaal zijn! Ik kan me je onzekerheid best voorstellen hoor! Nog even volhouden, dan ga je de kleine voelen en ben je over het algemeen een stuk geruster!
Er zijn heel veel topics over. dan kan je lezen dat het vaak voorkomt en totaal onschuldig is. OOk het uitstralen naar de benen..heel normaal allemaal!je lichaam krijgt het zwaar te verduren en moet wennen aan de nieuwe situatie. Bovendien verandert die situatie constant... Maar een tip: ga niet elk topic op internet zitten uitpluizen want er is altijd wel iets te vinden wat je onzeker maakt!! probeer je lichaam het werk te doen...
Deze ongiepijn is eigenlijk juist een goed teken. Dit betekend meestal dat je baarmoeder groeit. Ik heb dit in het begin ook vaak gehad en soms echt heel heftig en kijk waar ik nu ben.
ik zal indd geruster zijn als ik de kleine met de tijd voel!! maar al veranderd de pijn naar een ietsl ichtere pijn zoek ik meteen op wat het is. maar ik weet nu dat het allemaal met hetzelfde te maken heeft. ben dus gewoon bij sommige pijntjes bang dat het uitdraait op een miskraam maar daar heb ik geen rede toe eigk. heb verder helemaal geen sympthomen gehad of iets. maar nu paar dagen steekjes en soms heftiger dan de andere keer. maar dan heb ik iig een sympth.!!
ik heb het sinds vannacht ook, al die steken en krampjes en een beetje rugpijn. het leek wel of ze aan mijn eierstokken aan het trekken waren :S kon er amper van slapen (maar ook grotendeels omdat ik snotverkouden ben) en nu voel ik het over mijn hele buik merk wel dat het echt de baarmoeder is die aan het groeien is, ik heb als ik ongie moet worden of bij een dreigende miskraam toch net even een ander soort pijntje. dus ik ben er wel gerust op, hoewel het best irritant is al die steekjes
ja het is wel irritant ja ben er ook paar x van wakker geworden alleen ik weet niet waneer het dreigend is en waneer het goed zit zegmaar. maar zo te lezen zit het wel goed
bij mij word het niet heftiger, blijft bij steekjes. bij mijn mk's wel, die begonnen licht en werden steeds pijnlijker.
kheb sinds een paar dagen zo nu en dan gewoon steekjes maar zoals gister werden ze heeel heftig vond ik zelf en paar dagen geleden ooke en keer maar toen had ik ook diaree :S (sorry) en ik werd wakker deed t ookz eer.. maar ja ik weet niet hoe heftig het heftigs is zegmaar. heb gewoon heftige en lichte door mekaar ene dag dat en andere dag dat.
Op de juiste momenten rust houden is zeker belangrijk! Maar wat ik gehoord heb is dat veel vrouwen nieuwe pijntjes omschrijven als ongi pijn. Heb het ook wel eens gehad.