Hoi dames Ik ben vandaag 16 weken zwanger. Vanochtend bij het opstaan verloor ik veel helderrood bloed! In de wc een stolsel. Het was wel iets harder als een stolsel! Gelijk naar het ziekenhuis gegaan en onderzocht. Met het kindje was alles in orde! Ook de baarmoedermond was mooi dicht! Bij de echo zagen ze aan de rand van mijn placenta toch wel iets van bloed zitten! Ondanks dat het allemaal goed was blijf ik me wel zorgen maken! Wie heeft er ook zo'n soortgelijke situatie mee gemaakt? Dan hoor ik het graag! Groetjes Ineke
Ja ik herken het! Heb de bloeding met 14 weken gehad en een week later met 15 weer opnieuw alleen niet zo hevig.. Ik schrok me wel kapot de eerste keer vanwege de hoeveelheid maar had geen krampen o.i.d. en zolang dat niet was was het goed volgens de verloskundige.. Natuurlijk wel een beurs gevoel van onder, alsof je flinke spierpijn hebt zeg maar maar dat was meer van de spanningen die erbij kwamen kijken. Ook bij mij was het een randbloeding van de placenta, ben er toen 2-3 dagen vanaf geweest waarna het weer begon en ik weken achtereen oud bloed/stolsel verloor, wederom zolang het oud bloed was was er niks aan de hand volgens de verloskundige. Heb me ook zo onzeker gevoeld, en nu nog wel eens