Hallo, Tot mijn verbazing een test met twee streepjes gisteren. Alleen vandaag wat minder duidelijk. Twijfel nu heel erg. Wat denken jullie? Groetjes
Op je middelste test, zie ik het zeker. Maar op die andere twee heel vaag. Vindt het vreemd, heb je ze allemaal met ochtend urine gedaan ?
De middelste is van gister ochtend. De onderste van gister middag en de bovenste van vanmorgen met ochtend urine.
Op de onderste twee zie je een gele vlek, waardoor het streepje minder lijkt.. Maar ik zie hem wel op alle drie. Hcg verdubbelt om de dag... Sommige testen van de kruitvat zijn verschillend dus beter is om die van gisteren met die van morgen te vergelijken . Hoever zit je nu?
Ahh okay, spannend!! Ik zou even afwachten wat je test morgen doet, als die dan dikker is zeg ik ja.. Durf dat nu nog niet te zeggen omdat de kruitvat de laatste tijd vaker lichte streepjes laat zien
Ziet er (licht) positief uit, maar lijkt me te duidelijk voor een vals streepje. Zou indd over een paar dagen nog eens testen, spannend.
Dat lijkt mij ook te duidelijk voor een indroog streep. Is ook paarsig van kleur. Erg spannend allemaal.
Maak me onzeker omdat ik met me dochter drie dagen voor nod veel duidelijker had dan nu 2 dagen na nod
Nee zeker weten doe ik het niet.. Maar had het volgens ac zaterdag moeten zijn. Maar goed die testen zijn toch niet zomaar met dubbele streep
Ik zie op alle drie de tweede streep ook staan. De onderste zijn wel erg geel en daardoor wat onduidelijk. Twijfel je zelf nog?
Ja behoorlijk.. Omdat ze niet even duidelijk zijn. Dat ze geel zijn, zal wel door t indrogen zijn Zal wel geduld moeten opbrengen. Met me dochter was te in een test heel duidelijk. Maar toen ook geen kv gebruikt.
zou 2 dagen ertussen laten. dan weet je het zeker. duidelijk heeft te maken met hoeveel hormonen je hebt
Zal t even proberen van me af te zetten en te wachten hoe moeilijk het ook is. Wist niet dat t zolang kon schommelen op een dag