Wie o wie kan mij vertellen waar ik een 'laken' kan vinden om door de spijlen van het ledikantje te vlechten? Ik heb dit ooit ergens gezien op een foto en vindt het er super leuk uitzien. Alleen ik heb geen idee waar ik dit soort 'lakens' kan kopen. Weet ook niet of er uberhaupt speciale 'lakens' voor zijn. Wie heeft er tips? Liefs
lijkt me iets wat je ziet in amerika net als die wandjes in het ledikantje van stof wat hier ook niet mag lijkt me ook niet iets wat hier mag dat vlechten
Uhm de vraag is niet of dat mag, maar waar zo'n lakens te krijgen zijn. Het is trouwens niet dat het NIET MAG, maar het wordt AFGERADEN. MEid ik weet niet waar je die lakens zou kunnen kopen, ik weet ook niet of er speciale lakens voor zijn? Heb je geen voorbeeld plaatje?
Niet mag? Dat wist ik helemaal niet Ik zal inderdaad even kijken bij BabyDump. Bedankt voor de tip! Als het echt afgeraden wordt, moet ik er maar van af zien Liefs
ik weet dat je die lakens of kussens niet mag gebruiken in de eerste periode van de geboorte van de kleine. vanaf wanneer dat wel mag weet ik niet. je kan ze kopen bij babypark geloof ik.
als het er strak doorheen zit gevlochten kan het toch geen kwaad, zeker niet als ze zoooo heel klein zijn? maar ik heb geen idee waar je zoites koopt
patricia..onzin joh..in nederland wordt tegenwoordig alles afgeraden..eslem heeft ook van die stoot kussens hehe in haar bedje..zoals elk kindje hier in turkije..kan niets gebeuren hoor.. Als je merkt dat je kindje heel erg neigt om bijv in die kussens te gaan liggen dan is het wat anders..maar eslem is nu 5 maanden komt er niet eens in de buurt.. weet verder niet waar je ze in nedelrand kunt kopen sorry..
kan niets gebeuren totdat ze zich in haar slaap wel een keer er lekker tegen aan kruipt met het neusje lekker in de stof en dan blauw aanloopt of erger...........sorry hoor maar heb het van dichtbij gezien en dat is maar kantje boord goed gegaan,het word niet voor niets afgeraden..............maar goed ieder voor zich....
De duizenden kinderen in Turkije die zo slapen leven allemaal nog..inclusief mijn kindje.. In nederland overdrijven ze gewoon erg..sorry.. misschien dat je het zo kunt doen, de eerste 2 maanden bijv. niet gebruiken maar daarna kunnen ze echt wel bewegen hoor..als mijn dochtertje niet lekker ligt dan verlegt ze zich gewoon..
Ik voel hier weer een discussie... [-X Iedereen moet weten wat hij of zij zelf doet... Dingen die afgeraden worden omdat het bewezen is dat het niet goed is, of dat het de kans op wiegendood kan vergroten komen er hier niet in. Als andere dat wel doen, is dat toch eigen keuze?
hmmm hij kan er wel op uit lopen.. dus hou misschien de meningen voor je en antwoord de vraag.. heb je geen oplossing alleen maar een oordeel dan maar ff niet reageren. sorry maar ik word een beetje moe van al die dikke meningen van iedereen af en toe als er naar iets heeeeel anders word gevraagt.
Sorry maar ik reageerde alleen maar omdat ze perse moesten vertellen dat het o zo gevaarlijk is.. Vandaar mijn reactie.. Ik houd mijn mond al