Hai meiden! Ik ben nu ruim 41 zwanger en ik heb het gevoel alsof de baby er van de "verkeerde kant" uit wil komen Ze drukt tegen mijn kont aan van de binnenkant. Sorry voor de woorden, maar ik heb dan het gevoel alsof ik een scheet moet laten. Kent iemand dit?
Heb je geen last van persweeen, dat je bevalling zeg maar bezig is? Als je moet persen heb je namelijk het gevoel dat je je grote behoefte moet doen
Haha! Kom ik je hier weer tegen!! Ik ken het, zo'n vervelend drukgevoel zeg maar. Kwam volgens de vk omdat de beide uitgangen tegen elkaar aan liggen en het hoofdje van de baby tegen je darm drukt... Beetje gek gevoel he?
Ik had dat bij Eva toen ik 5 cm ontsluiting had... kreeg toen al persdrang. Kwam omdat Eva met haar gezicht naar boven lag (sterrenkijkertje). Misschien dat jouw kindje ook zo ligt en jij er nu al last van hebt? Lijkt me eigenlijk sterk dat je nu al persweeen hebt, dat vond ik wel héél anders voelen dan het idee hebben dat je een scheet moet laten
tsja het lijkt mij ook gek dat ik al persweeën heb/had.... GIsteravond had ik de hele tijd harde buiken en dat gekke gevoel. Toen ben ik eventjes in slaap gevallen en daarna was het weer over...als het weer begint vandaag zal ik toch de VK even bellen, want ik kon er bijna niet van zitten
Ik heb het vandaag weer behoorlijk gehad, maar durfde de VK er niet echt voor te bellen...het is zondag. Het is ook niets ernstigs denk ik, het zal wel héél uitzonderlijk zijn als ik zomaar persweeën had Toch ging ik net naar de wc en ik durfde niet goed te persen...was behoorlijk in de war met mijn gevoel daaronder...wel veel harde buiken trouwens...