(stevige) duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door indy22, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ons zoontje zal 20 maanden zijn als zn broertje of zusje komt.. En ik vraag me vooral af wat ik met de kinderwagen moet doen!

Ik zou hem straks kunnen laten lopen terwijl de baby in de wandelwagen ligt.
    Hij loopt goed maar luistert slecht. Als we aan de wandel zijn en ik laat hem lopen ben ik dus vooral achter hem aan aan het rennen.
    Dus echt ideaal vind ik dat niet, en hij is natuurlijk ook vrij snel moe met die kleine pootjes en dat zigzag geren van hem.

Ik zou ook hem in de kinderwagen kunnen zetten en de baby in de draagdoek/draagzak kunnen doen.
    Ik heb mn zoontje als baby daar wel veel in gehad. Maar is dit realistisch als enige optie? Bij mijn zoontje had ik de wagen vaak mee als plan B voor het geval mn rug er opeens klaar mee zou zijn.

Wat hebben anderen gedaan met dit leeftijdsverschil? Baby in de draagdoek? Bijna twee-jarige getraind in luisteren en lopen tegelijkertijd? Of toch een duo wagen gekocht?

In dat laatste geval: wat vonden jullie een praktische? Hij hoeft niet perse weinig ruimte in te nemen en makkelijk opvouwbaar te zijn, maar stevig is wel prettig aangezien wij bijna dagelijks door het bos lopen..

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben veel minder leeftijdsverschil en dus wel voor een duowagen gekozen (vnl omdat oudste nog niet loopt).
    Zou in jouw geval ook wel voor een duo wagen gaan. Is toch makkelijker als je er even uit wilt of je zoontje geen zin meer heeft om te lopen.

Wij hebben de bugaboo donkey. Is een super fijne, stevige wagen. Wij gaan elke dag naar het bos of de hei en dat is prima te doen door de vier grote banden.
    Ook is hij compact op te klappen voor een duowagen. Wat ik ook een groot pluspunt vind is dat hij ook als mono te gebruiken is, als je zoontje wat ouder is kun je hem dus voor de baby blijven gebruiken.

3. mammalies

mammalies Actief lid

4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de kidsit overwegen. dat is een plankje achter je huidige kinderwagen, maar eentje waar hij op kan zitten. Ik had m bij de oudste al, toen nr 2 geboren was, en het was ideaal!

Deel Deze Pagina