Ik geef nu bijna 13 maanden borstvoeding en ben nog niet ongesteld geworden. Sterker nog, ik ben nadat het vloeien na de keizersnede is gestopt, geen druppel bloed meer verloren. Ben heel benieuwd wanneer bij jullie de cyclus weer op gang kwam.
toen mijn zoon anderhalve maand oud was, werd ik weer ongesteld. had een overproductie van hier tot ginder, en sindsdien zijn mijn zoontje en ik zoetjes in balans gekomen met vraag/aanbod Nu niet meer ongesteld geworden.
Hier pas na ruim 14 maanden weer. Ik vond wel dat het weer eens tijd werd! Maar ook heerlijk om zolang niet ongesteld te zijn.
Ik begin nu ook zoiets te krijgen van: het wordt wel tijd! Niet dat ik het ongesteld zijn mis maar ik ben er wel aan toe om weer een cyclus te krijgen.
Dat is vlot! Ik heb in het begin enorme overproductie gehad en zit nog steeds redelijk hoog in m'n productie. Misschien dat het daar aan ligt?
Dat denk ik niet, ik heb eigenlijk altijd net te weinig en werd bij de oudste pas ongesteld toen ik volledig gestopt was. De laatste voeding was rond 11 maanden en een week voor zijn verjaardag werd ik ongesteld. Bij de 2de is de productie nog slechter en ik ben nog niet ongesteld. Iets wat ik ook totaal niet mis.
Die theorie gaat dus ook niet op blijkbaar. Ik mis het ongesteld zijn ook niet maar ben er ergens ook wel weer aan toe om een cyclus te hebben. Vind het wel tijd worden nu. Het rommelt wel en ik zit maar te wachten maar tot op heden geen bloed gezien.
ja dat vind ik dus ook zo irritant. Ben nu twee keer ongesteld geweest. En dat is alweer bijna twee maanden geleden. Heb wel tussentijds bloedverlies gehad. Word er een beetje onzeker van, want dit heb ik nog nooit gehad, maar ik heb ook nog nooit zo lang (14 maanden nu) bv gegeven.