Grote mensentand groeit achter melktand Bij zoontje van 6. Wat moet ik doen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door naoual28, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    Hallo.

Bij mijn zoontje van 6 groeit de grote mensentand achter
    de melktand, Wat moet ik doen?
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Moet ik de tandarts bellen of gaat de melktand er wel uit als
    hij los zit?

Liefs Fatiha.

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ikheb als meisje zo gewisseld al mijn tanden haast. Toen werd er niks aan gedaan en ik heb nooit een beugel gehad.
    de grote tand duwt de kleine tand eruit. Gevolg geen fietsenrek haha. Veel succes en maak je je heel veel zorgen om (zou ik niet doen) effe de tandarts bellen

3. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    Bedankt,
    We zijn al wat minder ongerust :)

Dankjewel.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Persoonlijk zou ik gewoon even de tandarts bellen om het gewoon even te overleggen en misschien te laten controleren. Even een keer extra laten kijken kan nooit kwaad ;). Tenzij je binnenkort toch al een afspraak hebt staan, dan zou ik het gewoon even laten en dan met die afspraak er even naar vragen.

Liefs, Hanneke!

5. mammavan2kids

9 apr 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zus heeft het vroeger ook gehad en uiteindelijk gaat de melktand ervan zelf uit. Alleen als d grote mensen tand scheef gaat ofzo, dan effe contact met d ehuisarts

6. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Mijn dochter van bijna 6 heeft dit ook en ik had haar vorige week meegenomen naar de tandarts. Die gaf aan dat het niet erg is want haar voorste tanden zitten los om zodoende plaats te maken voor haar volw tanden.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn neefje heeft dit ook bij z'n voortand de tandarts heeft gezegt hij moet er zelf eruit gaan want de tand zit los als ie er niet vanzelf eruit gaat wordt ie getrokken

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mijn zus had vroeger op den duur er een heleboel tanden dubbel, was echt apart. Het stond toen de melktanden eruit ging vreselijk ongelijk maar dankzij een beugel heeft ze een mooier gebit gekregen dan ik zonder beugel.;)

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bij mijn zoon begon het wisselen ook zo. Een tand hebben we bij de tandarts weg laten halen zat al los. En de volgende tanden deden het ook ook, Maar toen gingen de melk tanden vrij snel er uit. Ze gebit staat niet helemaal recht, Denk dat het ook ooit een beugel word. Helaas:(.

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Mijn zusje heeft dat ook gehad de tandarts heeft bijna alles getrokken.

Deel Deze Pagina