Dit is nou al de tweede maand achter elkaar dat ik op mijn NOD een positieve test in handen heb (twee testen: matcare en kruidvat), maar toch ongesteld word! Ik snap er niks van! Vorige maand ging ik ervan uit dat het dan toch mis was gegaan heel vroeg, dat daarom de streep kwam, maar deze maand heb ik weer precies hetzelfde. Ik zie toch echt twee strepen staan op die dingen. Maar waarom word ik dan weer ongesteld? Zijn dit weer vroege miskramen, of zouden de testen niet kloppen? Streep is toch streep? Ik ben verder wel precies op de goede dag ongesteld geworden (28 dagen) en vorige maand ook. Ik baal er vreselijk van. Ik hoopte echt dat het deze maand weer gelukt was. We hebben wel op tijd geklust. Het lijkt nu al weer zo lang te duren. De eerste keer was ik binnen twee maanden zwanger, na de miskraam weer na twee maanden en na de tweede miskraam zijn we nu al vier maanden verder. Ik zou allang een kleintje in mijn armen hebben als alles goed was gegaan. Het is zo frustrerend allemaal!
Ik denk inderdaad dat het vroege miskramen zijn. Maar je kunt ook je gyn of ha ff bellen om t zeker te weten toch?
Welke test heb je gebruikt? Als het romed is, dan kan het zijn dat het aan de test ligt. Deze geven namelijk wel een streep, maar moeten dan even donker als de controlelijn zijn. En anders zou ik toch even langs de huisarts gaan. Twee maand achter elkaar een positieve test en dan toch ongesteld, is wel vreemd. Ik zou denken dat je zwanger kunt zijn, maar dat je een van de weinige vrouwen bent die ongesteld worden. Maar het kunnen inderdaad ook vroege miskramen zijn. Hup naar de huisarts, die kan dmv een bloedtest kijken hoe het er voor staat. Laat je het weten?
Ik denk ook dat het vroege miskramen zijn erg vervelend voor je en ik zou er sowieso mee naar de huisarts gaan voor de zekerheid. Mijn gyn zei zwanger en bloed is meestal niet een goed teken en dat heb ik zelf helaas ondervonden. gr vruchtje
Ik heb bij onze tweede nog een bloeding gehad van 7 dagen. Bleek toch zwanger te zijn. Je weet het gewoon niet. De bloeding was toen wel anders en minder dan bij mijn normale menstruatie. Zou ook even naar de huisarts gaan als ik jou was.... Succes
idd wat prinses zei hoop ik niet dat het romed testen zijn geweest, want die zijn pas positief als het 2e streepje duidelijker is dan de controle (net als bij ovu testen) en dan wil je nog wel eens in de war raken... en idd zou ik naar de ha gaan en hem of haar voorleggen dat je nu al 2 mnd een positieve test hebt (mits het geen romeds zijn) en toch ongesteld bent geworden,..... ik ben in ieder geval het levende bewijs ervan dat ik bij beide zwangerschappen nog 2x ongesteld ben geweest voor we er achter kwamen dat ik al zwanger was... dusse het kan toch echt wel hoor....en onder aan je banner te lezen schijn je al eerder een mk te hebben gehad, en is het normaal standaard dat je na 3x verschillende onderzoeken krijgt om te zien waar het aan kan liggen dat het vruchtje zich niet goed innesteld of waardoor de embryo wordt afgestoten... laat je niet het riet in sturen door je ha meid,..
Ja, de vorige keer ben ik ook naar de gynaecoloog geweest, maar toen zag hij niets dat op een zwangerschap leek. Ik denk dat het toen al weg is geweest. Hij snapte er ook niks van. Hij zei gewoon dat ik niet zwanger was dus. Maar ik snap dan niet waarom ik twee positieve testen had, en hij snapte dat zelf ook niet, zei dat het waarschijnlijk aan de testen lag. Maar ik ben natuurlijk al twee keer eerder zwanger geweest, en heb toen dezelfde testen gebruikt. Daar was niets mis mee, heb nu net zo´n streepje als toen ik wel zwanger was. En net zo licht als toen in het begin. En de keren dat het HCG uit mijn bloed was waren ze ook echt helemaal wit. Dus ik weet wel hoe de testen kleuren. Het zijn geen Romed testen, daarvan weet ik inderdaad dat ze vaak een beetje kleuren. Die gebruik ik expres niet. Ik weet het echt niet. Ik voel me nu niet ongesteld, heb totaal geen buikpijn ofzo. Dat heb ik normaal altijd wel. Maarja, ik voel me ook niet zwanger. Natuurlijk hoop ik dat ik toch zwanger ben en gewoon een bloeding heb, alhoewel dat inderdaad geen goed teken is. Maar ik moet zeggen dat mijn moeder ook zo ter wereld is gekomen, mijn oma werd nog een paar maanden ongesteld. Dus wie weet... Maar deze maand niet waarschijnlijk. Pfff... En ondertussen vraagt iedereen of ik inmiddels alweer zwanger ben... Bleh. Ik haat dat hele zwanger worden. Het wordt ook zo´n obsessie lijkt wel. Terwijl voordat we besloten ervoor te gaan ik er nooit over nadacht. En nu gaat het niet meer uit mijn hoofd. Ik wou dat ik weer zo onbezorgd kon zijn...
waarom doe je geen clear blue test die geven toch altijd een goede uitslag (heb ik hier gelezen) ik duim voor je dat je toch zwanger bent heel veel sterkte kuzz
Ik vraag me trouwens af of het aan mijn curretages kan liggen. Bij de vorige mk ben ik twee keer kort op elkaar gecurreteerd omdat het de eerste keer niet goed weg is gehaald. En dan heb je grotere kans op verklevingen, waardoor je niet (goed?) zwanger kunt raken. Maar volgens mijn gynaecoloog wordt je ook niet ongesteld als je verklevingen hebt, en dat ben ik wel. Hmmm, zal dat het ook wel niet zijn. Ik heb trouwens alle onderzoeken al gehad waar je ´t over had, Smoekie. Negen uitslagen zijn inmiddels bekend, daar was niks mis mee, en de andere twee uitslagen (o.a. chromosomenonderzoek) komen pas in augustus. Maar ondertussen mag ik wel weer zwanger worden als ik dat wil, meestal komt er niks uit die onderzoeken namelijk.
Ik herken jouw rare verhaal. Heb het vroeger ook gehad. Was toen ook een raar verhaal waar de gyn. ook geen antwoord op wist. Vind echt dat een gyn. je hiermee moet helpen. Haal morgen een test van de kruidvat...goedkoop en echt wel goed hoor. Als die positief is, moet je gewoon gelijk bellen dat er iets niet klopt, en dat je snel wilt komen. Ik snap voor je dat het irritant is dit hoor, zou ik ook maf vinden. ps.de mensen om je heen lijkt me ook lastig hoor, dat vraag je toch niet! of het al gelukt is...jezus wat kwetsend zoiets.
hey hey smoekie ff een vraagje aan jou, was je deze zwangerschap weer gewoon ongsteld geworden? ik had wel gelezen namelijk dat je naar de gyn moest omdat niet helemaal zeker wist hoe lang het was enzo maar dat topic kon ik natuurlijk niet meer trug vinden.. maar teste je dan ook negatief of heb je niet getest omdat je toch "gewoon"ongesteld werd? ben trouwens wel hartstikke blij voor je hoor geniet dr van... beetje oftopic sorry liefs wiesje