bloedverlies gedurende langere tijd...wat te doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cherubin, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Hoi,

Omdat manlief en ik allebei even met vraagtekens zitten en het niet weten, gooi ik het toch ook hier maar even neer. Wellicht heeft iemand het al eerder meegemaakt of hebben jullie nog suggesties?

Sinds september vorig jaar is mijn spiraal verwijderd. Menstruatie is eigenlijk al maanden regelmatig op 30/31 dagen, een keer 29 dagen. Verloopt ook altijd hetzelfde, een paar dagen behoorlijk bloedverlies, dan nog twee dagen wat gepruttel.

Mijn NOD was deze maand vandaag, echter begon er vorige week maandag wat licht bloedverlies. Eerst schoof ik het af als misschien een innestelingsbloeding, het was vooral bruin/roze en soms wat roder verlies maar qua hoeveelheid te verwaarlozen. Gemiddeld misschien een half maandverbandje op een dag en ook hele periodes niets. Maar wel dagelijks wat verlies. Dit duurt nu dus al een week, maar lijkt dus in niets op een menstruatie en dat lijkt me ook wel heel erg vroeg, daarnaast lijkt het ook nog niet erg op te houden.

Vanmorgen wel getest met Kruidvat 2v5 maar die was negatief dus zou het dan toch menstruatie zijn?

Ik heb zelf het idee om het nog een paar dagen aan te kijken of het bloeden of wat er voor door moet gaan aanhoudt en anders toch maar even langs de huisarts te gaan. Over twee weken gaan we op vakantie, dan zit je toch ook niet erg te wachten op zoiets.

Heeft iemand zoiets al eerder gehad? Is er nog iets wat we zouden kunnen doen?

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik had in januari na mijn echte ms last van bruine afscheiding, buikpijn etc. dan weer paar dagen niet, weer paar dagen bruin en ging zo heel de maand door. heb wel afspraak gemaakt bij gyn maar die kon mij er ni wijzer uit maken. Ik liet die ronde aan ons voorbijgaan en ik op 30 januari had ik onverwachts (gezien die rare sprongen die mijn lichaam maakte) een knalpositieve test in handen.
    Ik zou het nog een paar dagen aankijken en wat later op de week nog eens testen. blijft die negatief gewoon voor de zekerheid eens langsgaan bij de ha.

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Het is idd gek he, een bloeding terwijl je nog niet ongesteld moet worden. Dat heb ik nu ook! Veeel te vroeg!! Waarschijnlijk een ovulatie bloeding. Het kan een 'beschadiging' zijn van je eisprong, omdat het met grof 'geweld' een sprongetje maakt. Dat is heel normaal, niets ernstigs en kan dus ook geen kwaad.

Nog even wachten op het testje dus! Succes!:)

4. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Hm kat80, dat is ook bijzonder!

Denk het hier niet hoor. Bloedverlies is vandaag nog steeds licht maar wel helderrood en heb ook al heel de dag last van m'n buik. Nu maar hopen dat het goed door gaat zetten, anders bel ik eind van de week de huisarts even :)

Deel Deze Pagina