Wanneer afspraak consultatiebureau 2 jaar?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Janneke00, Aug 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Ik dacht dat je weer naar het consultatiebureau moest als je kindje 2 jaar is... Nu is hij afgelopen donderdag 2 geworden. Ik heb nog niets gezien van het consultatiebureau. Krijg ik een brief, of moet ik zelf bellen om een afspraak te maken?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier ook nog geen brief gehad over ons manneke (3 jr controle), maar ze lopen heel vaak een paar maanden achter bij de consultatiebureaus. En baby`s gaan ook voor. Als je het zeker wilt weten kun je altijd even bellen.

3. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    In mei werd mijn dochter 2 en ik had ik juni mijn afspraak. Ik heb begin mei wel zelf gebeld voor een afspraak, zodat ik in ieder geval een afspraak kon krijgen op mijn vrije dag (zonder daar daar lange tijd overheen ging).

Ik zou gewoon even bellen, dan plannen ze 'm vast meteen voor je in.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Hier stuurden ze de brief voor het consult met 18mnd echt ruim van te voren op. Zou gewoon eens bellen om een afspraak te plannen!

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ons volgende afspraak is met 2 jaar en 3 maanden, dat hebben we ql ingepland, tijdens ons laatste bezoek

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Omdat mijn zoontje altijd al op de allerbovenste lijn staat van de curve qua gewicht ga ik 1 keer in de 3 a 4 maanden naar het inloopspreekuur van het consultatiebureau hier. Bij de laatste keer heb ik het gevraagd. Dat was eind juli. Heb toen gelijk voor september een afspraak kunnen maken. Op een voor ons gunstige dag en tijdstip. Maar je kan altijd even bellen inderdaad.

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    o hij is afgelopen juli 2 geworden

8. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Wij hebben de brief vorige week binnen gekregen en hij wordt over 3 weken 2 jaar :)

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier kreeg ik met de 18 maanden controle een brief en afspraak voor 2 jaar is tijdens die controle gelijk gemaakt.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In de zomermaanden, vakantietijd, ligt het maken van afspraken voor oa tweejarigen stil.

Aiden was op 1 juli 2 jaar geworden en ik hoorde ook maar niks.

Afgelopen donderdag moest ik met Finley heen en toen legde ze mij dit uit. Ze had voor haar een hele lange lijst met kindjes liggen voor wie ze nog een afspraak moest inplannen. Ik heb toen ook meteen een afspraak gemaakt.

Share This Page