https://m.bol.com/nl/p/jippie-s-shampoo-peuter-pet-maat-1/9200000009982999/ En je hebt ook maat 2. Staat niet bij welke maat hoofd er dan geschikt voor is... Iemand toevallig eentje in gebruik?
Heb even gegoogled: maat 1 is 45 cm (vanaf 8 mnd) maat 2 is 54 cm (vanaf 2 jaar) Jippie´s Shampoo Pet
Is jouw kindje ook zo bang voor t uitspoelen dan? Mijn zoon ook, maar die heb ik geleerd z'n hoofd naar achteren te doen en dan spoel ik z'n haar uit. Tellen tot 3 en dan uitspoelen. Werkt hier goed.
Oh wat lief! Had ik zelf moeten doen..... schaam schaam! Ja het is een drama hier compleet overstuur en ze durft in bad niet meer te zitten en staat te spelen en zodra ik naar de douchekop reik klimt ze al bijna uit het bad!
Mijn zoontje was ook panisch voor haar uitspoelen. Ik heb hem nu eindelijk kunnen uitleggen dat hij zijn hoofd jaar achteren moet doen en nu kan ik prima zijn haren spoelen. Hij is nog steeds geen fan van haren wassen, maar de buren hoeven nu iig niet meer te denken dat wij onze kinderen mishandelen .
Hier helpt ook naar boven laten kijken - gewoon blijven praten 'zie je mama's shampoo? En staat baba's shampoo er ook nog?' (rekje hangt aan de muur) en dan gaat het redelijk goed. Ik weet niet, maar dit hulpmiddel ziet er op het eerste gezicht een beetje onhandig uit - is het misschien niet hoor!
Chloe vind haren wassen en uitspoelen ook niet leuk, hier staat ze gewoon onder de douche en word de shampoo er automatisch uitgespoeld terwijl ze speelt
een duikbril kan ook helpen of laten liggen in bad. Een peuter-shampoo-pet wat een uitvinding. Leuk voor galgje, haha!
Hier houdt onze zoon gewoon een droog washandje voor zn ogen terwijl hij zn hoofd naar achteren doet. En als ik dan klaar ben met spoelen laat ik zien dat het washandje nog steeds droog is en er dus helemaal geen sop in de buur van zn ogen komt. Werkt hier prima
Zo'n klep werkt voor geen meter. De keren dat dochter em wel op wilde onder de douche liep het water er gewoon overheen en bij langs. Hier ook gewoon een washandje voor de ogen, alleen heeft dochter de neiging om naar de grond te kijken met uitspoelen. Volgende keer idd maar zeggen dat ze naar de lamp enzo moet kijken