vanmiddag getest positief? Maar hoelang ben ik dn zwanger? 4 feb me laatste ongesteldheid ben ik dan 3 week zwanger?
Haha ja, het lijkt veel, maar w88 tot de 12 weken duurt echt een eeuw!! Wachten tot de 8 weken, wanneer ik voor het eerst naar de verloskunidge mag, lijkt al superlang te duren!!!!
Gefeliciteerd meid! Haha inderdaad leuk zo'n positieve test Maar dan! bellen voor een afspraak 3 weken later mag je dan komen bij de verloskundige, kom je daar alleen intake gesprek verder niks Dan bel je voor je eerste echo 2 weken later. Ah bah dat wachten duurt een eeuwigheid! Dit is niet om je flauw te maken hoor, ik ben mijn frustratie even weer kwijt. Maar als je eenmaal de echo gehad hebt, ben je verliefd en denk je goh wat stelde ik mij eigelijk aan al die weken Want is het geweldig om te zien hoe zo'n klein mensje in je eigen buik beweegd en hoe hard het hartje klopt super gewoon! Ik wens je een fijne zwangerschap toe. Liefs
hihii bedankt allemaal!! Ja ik heb met verloskundige gebelt moest even terug bellen morgen .. vanwege de gene die het regelt er niet was.. op de website staat dat je met 10 week mag komen maar schoonzusje was er met 8 week .. dus zal morgen horen .. duurd wel lang..!