wanneer afspraak met verloskundige?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dania, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou niet weten wanneer ik contact moet opnemen met de verloskundige. Is dat na twee maanden of eerder?

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb gewoon de verloskundige opgebeld (was toen 5 weken), mocht toen met 6 weken geloof ik op afspraak komen.

Dus zou gewoon eens een belletje wagen ;)

3. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok, ja dan zal ik dat ook maar eens doen. Ik hoor zoveel verschillende verhalen. Maar het liefst ga ik zo snel mogelijk :)

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Toen de test positief was heb ik ook gelijk gebeld. Met 8 wk een intake gehad en vrijdag 1e echo!

Verschilt wel per verloskundige! succes enne gefeliciteerd :D

Liefs Danielle :D

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik heb met 8 weken gebeld (nadat de gyn me had gezegd dat ik naar de vk mocht ;) ) en met 9 weken mocht ik komen voor m'n termijnecho!

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij onze verloskundigenpraktijk doen ze de eerste afspraak pas rond de 10 weken, als er geen bijzondere omstandigheden zijn. Dus het zal wel overal heel verschillend zijn. Ik had iig pas gebeld toen ik 8,5 week zwanger was.

7. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ik had ook direct gebeld toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, kon direct die week daarop komen en ook gelijk echo (maar dit was omdat ik eerder een miskraam heb gehad.)

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb ook gewoon gebeld en er werd direct een afspraak gemaakt. met 8 weken intake gehad

9. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    Ik had ergens gelezen dat je als je ongeveer een week over tijd was, contact kon opnemen met de verloskundige. Ik heb nu met 10 weken een afspraak staan, dan wordt er ook een echo gemaakt.

Deel Deze Pagina