wanneer waren bij jullie alle hechtingen eruit? Ik heb er nog 1 aan de binnekant en hij voelt best wel strak aan en het jeukt ook heel erg. Ik vraag me af of het vanzelf oplost of dat ik 'm moet laten verwijderen
Had je geen oplosbare hechtingen? Dat is toch redelijk standaard tegenwoordig? Of hebben ze daar niets over gezegd dan wanneer ze eruit moeten?
Ik heb ze er na een dag of vier uit laten halen. Grote opluchting! En ja, ik had ook 'oplosbare' hechtingen, maar dat duurt zo ontzettend lang!
ja bij mij hebben ze ook na een dag of 5 de hechtingen eruit gehaald en die andere zouden oplosbaar zijn. Maar wanneer gaan die oplosbare eruit? ik heb zin om ze maar zelf eruit te halen want het zit zoo in de weg
Tip om de spanning daar wat te verlichten: Strooi in een laagje water in de bad een beetje soda. Je gaat daar dan max. 3 minuten in zitten en dan weer snel eruit. Even afspoelen en voorzichtig droogdeppen. Dit hielp bij mij best goed.
Gewoon die oplosbare ook laten verwijderen, willen ze vast wel doen! Ik had ook alleen oplosbare hechtingen, maar het is zooooo fijn als ze vast weggehaald worden
bij mij zijn er na 5dagen 2doorgeknipt. de spanning was er toen zo vanaf. ik geloof dat bij mij na 3weken het laatste knoopje eruit kwam. liefs doris