@ Burberry en Daan Bedankt, zal eens gaan kijken en of zoeken. Zit nu zelfs te denken om zo een zeepje in een soort zakje van tule te doen.. soort van eigen geurbuideltje dan. Sinds ik zwanger ben spelen mijn crea bea hormonen nog wat meer op dan anders
haha, nou lekker laten gaan die crea bea hormonen. Wie weet wat je allemaal nog produceert. Geen gek idee hoor van zeepje in zakje.
ehm.. ehm.. 2 boxkleden.. de kinderstoel, box en t hobbelpaard zijn huis passend gemaakt ( lees.. zwart wit met accenten geverfd), de geboorte suikers... t geboortekaartje... ehm.. ze spelen redelijk op dus Gelukkig is mijn vriend ook crea bea... dus we zijn lekker aan elkaar gewaagd
De vluchttas bij weeen inpakken lijkt mij niet zo'n goed idee. Weeen en of problemen in de laatse weken kunnen heel snel gaan en dan moet alles gewoon voor de pak klaar staan. Bij mij braken de vliezen met direct bloedverlies. Ik kon (n.a.v. een snelle eerste bevalling) direct naar het ziekenhuis komen en daar begonnen ook direct de weeen. Binnen 2 1/2 uur is hij geboren. Gelukkig stond alles klaar.
Hmmz daar heb je een punt ik moet nog steeds mijn tas inpakken, maar net als dat ik op vakantie ga...je tandenborstel enzo doe je er nu toch nog niet in?? Wat moet er allemaal in eigenlijk? -Schone kleren voor jezelf -Babykleertjes -Deo en ander spul als tandeborstel, tanpasta enzo -Schoon ondergoed -Eeeehm...what else?
Ik had met ongeveer 28 weken alle kleertjes, luiers, lakentjes enz. gewassen en gestreken. Normaal heb ik echt een hekel aan strijken maar genoot er nu echt van! En heb van die heerlijke zwitsal geurzakjes in de kast liggen. De vluchtkoffer heb ik nog niet klaar staan. Zag net iemand vragen waarom je de kleertjes moet wassen als ze nieuw zijn. Vind dat toch wel zo fris. Was mijn eigen nieuwe kleding ook voordat ik het draag. En dan ruikt het ook zo lekker.