Slaaptrainer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Humava, 15 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Hoi,

Ik ben op zoek naar een slaaptrainer voor dl. Kan iemand mij vertellen of je met die van nijntje ook in het donker goed kan zien of haar oogjes dicht of open zijn. Of als je een tip hebt voor een andere slaaptrainer hoor ik het graag.

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij hebben Sam het slaap schaap heel.fijn en ze kunnen duidelijk zien dmv het scherm. Zo kunnen ze aan de kleuren zien hoelang het nog duurt voordat het schaap wakker wordt.

3. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Ik ben niet zo'n fan van een slaaptrainer. Omdat het lang niet voor ieder kind werkt.
    Mijn neefje werd midden in de nacht wakker en ging dan de hele tijd naar die wekker zitten kijken en wachten tot de ogen open gingen.
    Mijn zus zet nu een knuffel op zijn kamer. Als de knuffel op de kast staat, mag hij uit bed. En sindsdien gaat het goed en staat hij niet meer vanaf 4 uur 's nachts elke tien minuten naast haar bed of het al tijd is om op te staan.

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik ben heeeeeel blij met Nijntje, heel veel aan gehad. Ze ligt nu in de kast maar komt als t nodig is weer tevoorschijn, bijv met overgang van zomer naar wintertijd. Mijn zoontje drukt t lampje aan om te zien of ze al wakker is.

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik wil de slaaptrainer met dat aapje halen. Maar ben benieuwdnaar ervaringen van een slaaptrainer..

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Bij ons is het een hele fijn ondersteuning geweest. Toen we vorig jaar van zomer naar wintertijd gingen was mijn zoontje de draad helemaal kwijt. Was altijd al vroeg wakker maar door die overgang was t 4 uur s ochtends. Van alles geprobeerd, niks hielp maar na letterlijk maanden van zo vroeg wakker worden was het vroege wakker worden gewoon gewenning geworden. Uiteindelijk als laatste poging een slaaptrainer gehaald en in een paar dagen tijd gingen we van 4 a 5 uur wakker worden naar 7 uur wakker worden. Voor mijn zoontje werd het met de slaaptrainer duidelijk wanneer het nacht was en wanneer het (een normale) tijd was om op te staan. Wij hebben min of meer z'n biologische klok verzet. Na een ruime week was het zelfs zo dat hij steeds nog sliep als Nijntje af ging. Toen hebben we nijntje opgeruimd en halen we nijntje weer tevoorschijn als dat nodig is. Bij de afgelopen overgang van zomer naar wintertijd bijvoorbeeld, weer een paar dagen Nijntje naast zijn bed en de overgang is probleemloos verlopen, dat was normaal wel anders.
    Inmiddels slaapt hij uit zich zelf tot half 8/8 uur.

7. Humava

Humava Niet meer actief

Goed om te horen dat het bij veel wel goed werkt. Ik denk dat ik er een ga bestellen. Dl is sinds de wintertijd tussen 5.15 en 6.30 wakker. 6.30 vind ik niet zo'n probleem maar 5.15 is mij toch net even te vroeg.

8. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier hebben we de toverlamp ipv de slaaptrainer. Gewoon een leuke lamp gekocht met een tijdschakelaar erop.

Haar verteld dat deze lamp kon toveren en aan ging als ze uit bed mag komen. Als de lamp uit is slaapt nog iedereen dus moet ze terug proberen te gaan slapen. Wel hebben we uitgelegd dat als ze ons echt nodig heeft s'nachts ze uiteraard gewoon mag roepen of naar ons toe mag komen. Ze mag niet komen om te vertellen dat de lamp nog niet tovert dit mag ze tegen haar knuffels vertellen.

Een stuk goedkoper en staat superleuk bij haar kamer .

Wij hebben een houten vierkante lamp met sterren waar het licht door komt. Gewoon bij de karwei gekocht.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wij hebben de KidSleep Globetrotter en hij bevalt me prima, hoewel ik moet zeggen dat het bij mijn dochter beter werkte dan bij mijn zoontje. Hij is ook nog maar net 2 jaar. Vanaf 2,5 jaar moet het meestal goed werken. Oh, ik zie dat je dochter 3 is, dan snapt ze het echt wel.

10. Humava

Humava Niet meer actief

Hier kwam vl ook met dat idee. Ik vind het een goed plan. We hebben al een nachtlampje en misschien zelfs ook wel een tijdschakelaar in huis. :) Scheelt idd weer 40,-

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Zie je nijntje ook in het donker? Als de ogen open of dicht zijn?
    Bij het aapje wel meen ik.. zoek een die ook licht geeft zodat ze kan zien of de ogen open of donker zijn

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Niet doen! Ik heb hem en baal ervan. Hij is erg leuk om te zien, oogjes gaan open zodra het alarm afgaat. Maarrrrr er zit dus geen lampje in zijn ogen oid dus je kunt niet zien of de ogen open of dicht zijn nu het 's morgens zo donker is. Lekker over nagedacht he :(.
    Het werkt dus niet.
    Ben nu dus toevallig hier op zp ervaringen aan het opdoen, ga vandaag nog een andere bestellen.

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb kidssleep wekkers voor de twee oudsten en die zijn geweldig! Het is een slaaplampje, ze kunnen de hele nacht zien of het jongetje/meisje/konijntje nog slaapt of wakker is. Je kunt hem met of zonder alarm instellen. En bij de oudere variant kunnen ze ook leren klokkijken.

14. misa

misa Niet meer actief

#14 misa, 18 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2015
    Wij hebben de Philips mybuddy. Erg fijn en mooi ding.
    Werkt met een lampje. Je kunt het uit laten en op de wektijd gaat het zonnetje aan.
    Je kunt het op maan zetten en met de wektijd gaat het zonnetje aan.
    En je kunt het op de maan laten staan. Dus zonder dat er een zon op gaat komen.
    Dan kun je boven op het hoofdje drukken om een leeslamp/bedlamp aan te doen. Mooi ontwerp!
    Maar geen aftel-ding zoals het schaapje of kidsleep oid.

44505/33/16 myBuddy / myKidsRoom tafellamp Philips
    Wel even goed op Google zoeken naar de goedkoopste aanbieding, want dit wisselt nogal. Je hebt het in groen, roze of blauw.

Werkt voor onze zoon prima, maar voor dochter heel wisselend. Soms komt ze nog bij ons vragen of het nog lang duurt............

Het aapje, Nijntje en het schaapje hebben oogjes die open gaan. En wat ik om me heen hoor, hoor je de oogjes open gaan. Dat lijkt me niet handig als je kind nog slaapt en er misschien wakker van wordt.

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland

Deel Deze Pagina