wanneer alleen op eigen kamertje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Beide lekker vanaf nacht 1 in hun eigen kamertje.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Moet je wel een auto hebben om alle accessoires te kunnen meeslepen. Wij deden alles met het OV en kind in de draagdoek.

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Onze zoon heeft 7 maanden bij ons op de kamer geslapen. Ivm met het voorkomen van wiegendood wordt aangeraden om je kind in ieder geval de eerste 6 maanden bij je op de kamer te hebben.

Nu heeft hij wel een eigen kamer omdat we elkaar wakker begonnen te houden... ik vind het erg jammer en denk er soms over om hem weer terug te halen.
    Wel hebben we de deuren openstaan. Ik hoor hem meteen als er iets is dus hij hoeft niet te huilen ofzo.

Wat moet ze leren?
    Hoezo zou jij een slechte moeder zijn?

4. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    bij ons sliep wesley na klein weekje 's op zijn eigen kamer

5. yofoda

yofoda Actief lid

Lucas sliep bij ons op de kamer tot we gingen verhuizen maar dat was om dat we geen kamertje hadden voor hem
    het ging de eerste nacht gelijk goed toen ie alleen in zijn kamer sliep
    hij was toen twee maanden oud

groetjes jolanda

6. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    snik,vanavond gaat onze meid over naar haar eigen bed,ze past niet meer in de wieg.Overdag slaapt ze al in het ledikant,dus ik verwacht geen problemen.Maar toch heb IK er moeite mee,ik vind het zo fijn die wieg op de kamer,maar ja ze past er echt niet meer in dus ik moet eraan geloven....misschien maar eens een balletje opgooien voor een derde ,kan ik de wieg laten staan!(grapje)

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Of de zijkant uit het ledikant halen en het tegen je bed aan zetten. Dan heb je een co-sleeper.

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hihi als ik de zijkant eruit haal dan dendert het hele ledikant in elkaar.......en ik zou er nooit een cosleeper van willen maken,ik slaap namelijk heel onrustig,ook slaapwandelen enzo,dus dat risico neem ik niet.....

9. Niet meer actief

die van mij is nu 6 maanden en een paar dagen en slaapt nog steeds in zijn wiegje naast ons bed

ik weet niet waarom maar ik krijg het niet over me hart om hem 's avonds in zijn eigen kamertje neer te leggen, hij ligt daar zo klein en lief in zijn kamertje en helemaal alleen :cry:

overdag gaat hij wel in zijn ledikantje maar ja dan is het nog dag, dan vindt ik het minder erg

10. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik keek er in het begin ook een beetje tegenop, maar ik heb hem op zijn 40ste dag op zijn eigen kamertje gelegd omdat het heel goed ging met het doorslapen en om hem aan zijn eigen bedje te laten wennen.

Deel Deze Pagina