Heb me laten vertellen dat het echo buro in Lommel vanaf 13 weken het geslacht kan bepalen? Heeft iemand hier ervaring mee? Want mijn nichtje is 2 weken vroeger dan mij en die kan nie wachten haha!
Geen ervaring met het bureau in Lommel maar wel met een ander. Ik vond 'baby in zicht' om internet. Ze zitten in Brugge, Gent en Lommel. Konden met 15 weken het geslacht heel mooi in beeld brengen. Echt een aanrader als je het geld er voor over hebt!
Zitten er niet meerdere echobureaus in Lommel? Ik ga naar echobaby in Lommel. Ik heb daar veel goede verhalen over gehoord en de mevrouw beweerde het geslacht te kunnen bepalen vanaf 13 weken (op de site site staat vanaf 14 weken), als je dun bent. Als ze het niet kan zien mag ik nog een keer terugkomen. Ik heb daar dus wel vertrouwen in!
Ik ben nu 2x bij echobaby in Lommel geweest, alleen dan voor geruststellende echo's met 7 en 8 weken. Natuurlijk gelijk geinformeerd achter de geslachtsbepaling. Deze kan ze dus echt zien. Wanneer ze niet 100 procent zeker is zegt ze dit er ook bij maar meestal ziet ze het wel. Ze heeft ook heel veel geduld en neemt de tijd!
Op de site staat: Ik heb een nieuw toestel met heel mooie beelden. Heel vaak kan ik het geslacht al op 13 weken zien. Obese dames kunnen beter iets langer wachten. Bij het geslacht zeg ik of dat dat met zekerheid is (meestal) ofwel dat er twijfel is en waarom er twijfel is. Ik heb haar gemailt omdat ik het eigenlijk niet geloofde.maar ze beweerde dus van wel. Ik zou het ook gewoon even vragen.
Jaa ik heb as zaterdag geslachtsbepaling maar mn nichtje houd t nie meer!! Kan ik me heel goed indenken haha.. dus ik ga meteen eventjes bellen!!
Oehhh spannend!! Laat je het wel weten! ik ga met 14 weekjes daar ook heen! Ben wel heel dun maar ik weet dat vanaf 14 weken het geslacht pas gevormd is dus dan gaan we.. Jolyn sorry maar wat doe je hier als je alleen commentaar hebt? Brr daar krijg ík de kriebels van!
Daaaar ben ik weer, het is een JONGEN!!!!!!!!!!!! joeppiieee!! Was zooo duidelijk te zien!!! En die vrouw is echt superrr!! neemt echt alle tijd, legt super goed uit!! Laat je wel duizend keer het geslacht zien goed ingezoomd, kan echt nie missen!!! Helemaal happy!! Mn nichtje krijgt trouwens ook een zoon!!!! Yesss hihihi... @ wonderbaby: echt superrrr daar!!!!!! Echt super daar!!!!!!!!! Hele lieve vrouw echt super!!!!!!!!
Oh meid wat geweldig! Gefeliciteerd!! Geniet ervan en nu lekker stoere jongenskleertjes kopen samen met je nichtje das ook super
ik neem aan dat als je een topic opent dat iedereen daar zijn of haar mening over mag geven.. Anders moet je geen topic openen. Ik persoonlijk vind het onzin om zo vroeg al te gaan..maakt het uit wat je krijgt?? ' Maar goed aan de andere kant snap ik dat je nieuwschierig bent, alleen ben ik daar wat nuchterder in.. Als je namelijk al een paar miskramen hebt gehad, dan maakt het geslacht je niet meer uit..zolang het gezond is!!