ha ha wat leuk allemaal om te lezen de kinderkamer is bij ons al (afgezien van verf) een maand klaar errrug vroeg dus alleen de kleertjes moet ik nog wassen hoor dat doe ik denk ik pas heel laat maar de rest al wel box staat ook al 3 weken in de kamer hi hi gewoon lekker doen heb ook wel commentaar gehad hoor maar doe lekker wat ik wil
Iedereen doet het toch op zijn of haar manier en waar je je goed bij voelt! Hier is de babykamer zo goed als af. Aanstaande maandag komt de kinderwagen dus de box is verhuisd van de babykamer naar beneden zodat ze kinderwagen straks kat-vrij kan staan Wij hadden wel al vrij vrog dingen in huis, babykamer met 18 weken en box met 13 weken, we kwamen het tegen op MP dus dan is het halen of mislopen... Maar ik ben nu ruim 32 weken en ik wil gewoon dat ze kan komen indien ze zich aan dient en niet dat ze eerst nog in een halve kamer moet slapen... Maar ik vind zelf 32 weken een mooie tijd om dingen af te hebben, dan kan ik in mijn verlof gaan genieten en leuke dingen doen ipv gordijn korter maken en schilderen...
hier lekker laat..morgen ben ik 40 weken en zelfs het plastic zit nog om de matras heen.. kleertjes zijn wel gewassen en gestreken en het beddengoed ook..dat ligt/hangt allemaal in de kast. verder hier he-le-maal geen nesteldrang..laat alles op zijn beloop..ik zei voordat ik met verlof ging, ik ga dit schoonmaken en dat schoonmaken, maar dat heb ik nu nog steeds niet gedaan...gewoon geen zin in... zolang het maar een beetje christelijk is vind ik het wel oke.. ik heb namelijk ook nog een zoontje van 4 rondlopen en regelmatig kinderen over de vloer, dus hier beneden alles spik en span zal hem niet gaan worden... wel hebben we de babykamer en mijn zoontjes nieuwe kamer op tijd behangen en geverfd.. de rest zien wel als het kindje er is.. box staat ook nog in delen in de woonkamer, word van het weekend pas opgezet.