lodger bunker in maxicosi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ikweetniks, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    hallo,

kan je de lodger bunker ook in de maxicosi gebruiken of
    moet je daar echt een wrapper motion voor aanschaffen? (of een
    ander dekentje/voetzak).

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nee, dat gaat echt niet passen, een Bunker in de mc. In de mc gebruik ik de Lodger Shelter en in de wandelwagen de Bunker.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik deed het soms wel, hij is wel te lang, maar dan vouwde ik de rest onder het kontje. Het is niet echt super handig voor dagelijks gebruik.

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ik gebruik de bunker wel dagelijks in de mc..en dat gaat super.. Niks te klagen.. Idd iets te lang.. Maar dat geeft hier geen hinder...

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik gebruikte hem niet in de mc. Veeel te groot. Ik had een universele voetenzak van Prenatal en gebruikte de Bunker in de kinderwagen.

6. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik gebruik de bunker nu ook dagelijks in de mc hoor, kan makkelijk. Haal wel de booster er uit dan, anders wordt het een beetje krap voor m'n mannetje. Vind het juist lekker dat ie iets groter is, ik vond de shelter erg onhandig en klein op een gegeven moment.

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik deed altijd gewoon een simpel fleecedekentje over mijn zoontje in de maxicosi. Nou heb ik toevallig laatst een wrapper motion gewonnen, maar ik vond de lodgers veel te duur om zelf aan te schaffen...

8. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    Hier ook de bunker in de MC met dit koude weer! Heerlijk hoor! Mijn kleintje is bijna 11 maanden en met de bunker zit ze toch lekker warm ingepakt nu. Is wel wat ruim maar niet te.

Deel Deze Pagina