hallo, kan je de lodger bunker ook in de maxicosi gebruiken of moet je daar echt een wrapper motion voor aanschaffen? (of een ander dekentje/voetzak).
Nee, dat gaat echt niet passen, een Bunker in de mc. In de mc gebruik ik de Lodger Shelter en in de wandelwagen de Bunker.
ik deed het soms wel, hij is wel te lang, maar dan vouwde ik de rest onder het kontje. Het is niet echt super handig voor dagelijks gebruik.
Ik gebruik de bunker wel dagelijks in de mc..en dat gaat super.. Niks te klagen.. Idd iets te lang.. Maar dat geeft hier geen hinder...
Ik gebruikte hem niet in de mc. Veeel te groot. Ik had een universele voetenzak van Prenatal en gebruikte de Bunker in de kinderwagen.
Ik gebruik de bunker nu ook dagelijks in de mc hoor, kan makkelijk. Haal wel de booster er uit dan, anders wordt het een beetje krap voor m'n mannetje. Vind het juist lekker dat ie iets groter is, ik vond de shelter erg onhandig en klein op een gegeven moment.
Ik deed altijd gewoon een simpel fleecedekentje over mijn zoontje in de maxicosi. Nou heb ik toevallig laatst een wrapper motion gewonnen, maar ik vond de lodgers veel te duur om zelf aan te schaffen...
Hier ook de bunker in de MC met dit koude weer! Heerlijk hoor! Mijn kleintje is bijna 11 maanden en met de bunker zit ze toch lekker warm ingepakt nu. Is wel wat ruim maar niet te.