Hallo dames kunnen jullie je ook zo heerlijk irriteren aan mensen die op marktplaats een advertentie plaatsen,waarrop je dan bied ,en waar je niets van hoort tot je zelf een mailtje stuurt om te vragen van hoe of wat,krijg je te horen dat het allllaaannnggg verkocht is!tja,zo krijg je natuurlijk nooit leuke babyspullen voor een prikkie!tis al de 3e keer nu moest het ff kwijt hoor!
Ik mail ze altijd meteen als ik iets wil, bieden doe ik nooit, ik onderhandel liever persoonlijk... 9 van de 10x heb ik het dan ook vervolgens gekocht.
ja ik ook , ik bied wel en dan mail ik er meteen achteraan. Ben nu aan het bieden op wat kleertjes op ebay.com in amerika.. leuk joh!
ik heb vandeweek voor het eerst geboden en gekocht.. Benieuwd wanneer ik het krijg en hoe het er in het echt uit ziet
gister weer 2 traphekjes gescored op MP maar idd ik irriteer me ook mateloos aan adverteerders die niets van zich laten horen zelfs niet als je een mailtje stuur kleine moeite toch? en als je je spullekes verkocht hebt neem dan ook even de moeite de advertentie te verwijderen maar ja kwestie van fatsoen lijkt mij
Als het een nieuwe advertentie is bied ik gewoon, als het een oudere is stuur ik even een mailtje. Vandaag een Winnie the Pooh mobile gekocht op marktplaats Omdat we op elk ledikantje die mobile willen is het aso duur om ze nieuw aan te schaffen, dus lang leve Marktplaats
Ik heb echt heel veel mensen een mailtje gestuurd, want was op zoek naar een onderstel voor onze maxi cosi... de helft reageert niet eens, de andere helft reageert in eerste instantie wel maar als ik dan een bod heb gedaan (via mail!) ineens niet meer...? Vaag hoor, ik was er zo flauw van dat we maar een hele nieuwe set hebben gekocht
Als een advertentie er al langer dan een week op staat mail ik altijd eerst even of het artikel nog wel te koop is. Als ik het graag wil hebben mail ik meteen EN doe een bod als dat kan! Zo ben ik al geslaagd voor kleertjes van Imps & Elfs, een wieg, een draagdoek, een zitverkleiner voor mijn kinderwagen en een dekenset voor mijn kinderwagen. Ik koop vooral dure artikelen en merkkleding via mp. Goedkopere spulletjes koop ik gewoon nieuw!
Hoi Ja het is heel vervelend. Ik had laatst een bod gedaan op een babykamer en kreeg een mailtje terug van we gaan acoord met je bod waneer wil je de kamer ophalen ik helemaal blij en meteen teruhg gemailt maar kreeg geen antwoord terug en een uur later stond erbij verkocht. Baalde er dus flink van. Ik mag graag op mp kijken en scoor ook elke keer wel leuke dingen voor weinig geld zoals de kinderwagen voor 50 euro.
Ik heb laatst ook op MP een leuke advertentie gezien, stonden allemaal biedingen op dus ik heb een mailtje gestuurd. Kreeg na een uur reactie terug. Heb niet geboden maar we zijn twee dagen later gaan kijken en hebben de quinny meteen meegenomen.. hihi ehm gekocht bedoel ik
Wij bellen altijd (als er een telefoonnummer bij staat) en anders sturen we een mailtje. Op deze manier hebben we een complete kinderkamer gekocht ( + een leuk gesprek gehad met de verkopers en de kids, veel gelachen met die mensen en ook nog 2 kruiken over genomen) Later heb ik op die manier ook nog een babybadje met alle benodigdheden erbij gekocht voor 15,- Groetjes anita
M'n man heeft de auto er op staan, er word dan tegen elkaar geboden, sturen een mail en vragen het uiterste bod, man stuurt terug, en er word ok gezegt, mail met tel.nr om vervolgens niks meer te horen! Vorige week 3 x gebeurd, bij verschillende mensen. Echt er zijn volgens mij gewoon mensen die dit voor de gein doen, die zullen zich wel vervelen.
ik heb het inderdaad vaak andersom, iemand bied op je advertentrie, en je mailt terug dat het goed is of wat jij er voor wilt hebben en of ze dan interesse hebben, en je hoort nooit meer wat
Wij hebben al eens gehad, dat we ergens op geboden hadden, na ruim een jaar werd er opeens op gereageert. Stond er in dat mailtje ook nog, dat we snel moesten reageren.hahaha.
Ja als je bied en er wordt niet gereageerd dan moet je er altijd vanuit gaan dat ze niet op je bod ingaan. Mensen gaan in op je bod als je er wat van hoort. Heel simpel is het eigenlijk. Dus wil je iets zeker hebben moet je mailen met de vraag of ze ermee accoord gaan.
Wij reageren alleen op advertentiie als er maar telefoonnummer bij staat. Wij bellen meteen. Gisteren hebben we helemaal complete kinderwagen gekocht. Echt geweldig!. Yes, lang leven MP!.
ik had geboden op een loopstoeltje, 2 minuten later een overbieding, dus ik daar weer overheen, weer 2 minuten later... weer een overbieding van de zelfde... ik kijken, en ja hoor, de adverteerder bood op een eigen advertentie.... en niet alleen bij deze, ze deed het bij alle advertentie's die ze er op had staan.... dus ik in mijn kwaaie bui MP een mailtje gestuurd, en voila al haar biedingen zijn weg.... dat zijn dingen waar ik nu pissig om kan worden, zet er dan een prijs bij wat je er graag voor wilt hebben.....
Ik heb iedere keer gebeld of gemaild en dat ging prima. Had binnen een paar dagen de spullen in huis (o.a. kinderwagen en tummy tub). Dus ik heb alleen maar positieve verhalen...
Als ik ergens op geboden heb (op mp dan) en om wat voor reden heb ik het toch niet meer nodig.. dan laat ik dat ook altijd even per mail weten.. ik vind het zo lullig om dan gewoon niets van me te laten horen... Zou het zelf ook op prijs stellen als mensen dat doen.