Wanneer alles klaar?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lilly, Oct 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    Met 25 weken is het kamertje gekomen en daarna zijn we begonnen met verven en het ophangen van schilderijtjes. Daarna nog de kistjes geverfd en met 30 weken was alles klaar. Vind het wel fijn om alles nu klaar te hebben (ben ook een controle freak :)
    Kleertjes wassen doe ik pas als mijn verlof begint met 35 weken.

2. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Soms is het een voordeel om heel klein te wonen en geen babykamer te hebben :D
    Maar ik ben wel blij dat we nu zo'n beetje alles gekocht hebben wat moest want ik heb wel last van nesteldrang gehad.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou we moeten nog steeds beginnen hoor........
    Donderdag naar grofvuil om puin te lozen en dan kunnen we de babykamer gaan uitruimen........begin er nu wel echt zin in te krijgen, heb alles al in mijn hoofd zitten ;)

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Om in onze babykamer in wording te komen, moet je door onze eigen slaapkamer. Aankomend weekend komt mijn moeder opnieuw om te helpen de babykamer echt tot babykamer om te toveren. Dat betekent dat ik echt deze week (!) onze eigen slaapkamer moet opruimen. Het is er nu zo'n puinhoop dat ik alleen via de achterkant mn bed in en uit kan. Aan de zijkant ligt vanalles aan kleding, lege pakken evergreen, boeken, noem maar op. Dus ik hoop echt dat ik deze week een ernstige aanval van nesteldrang krijg.

Ik verheug me er wel op als het babykamertje straks klaar is. Ik hoop dat mn moeder al het schilderwerk in 1 weekend af krijgt. Het is maar een klein kamertje en ze heeft 3 dagen dus ik heb goede hoop. Dan zelf nog even vloerbedekking leggen en we kunnen de meubeltjes erin zetten. Dat geeft op de overloop weer ruimte zodat we de was weer normaal kunnen ophangen. Haha, een hele onderneming maar het zal er wel van opknappen.

5. missmar20

missmar20 Actief lid

Apr 22, 2006
    115
    0
    0
    Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis. We moeten dan echt alles bijlangs met de kwast en een behangetje. Maar de babykamer wordt toch wel één van de eerste projecten.

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    poeh wij hadden eindelijk alles af met 28 wkn,
    nu gaan we plotseling verhuizen 18 november.
    dus ik mag hopen dat die kleine nog even blijft zitten..
    weeer opnieuw beginnen :) maar wel leuk natuurlijk

7. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik had alles af bij 30 weken, je wordt toch vermoeider dus voor die tijd heb je de energie nog om het allemaal te doen.
    En het is een heerlijk gevoel dat alles klaar is!
    1 nadeel nu duurd het wachten wel lang.

8. Jansen

Jansen Bekend lid

Nov 6, 2005
    588
    0
    0
    Je hoeft sowieso niet te stressen. De meeste baby's slapen de eerste maanden bij de ouders op de kamer.

Bij ons idem dito. Veel gedoe om alles op tijd klaar te hebben..hij heeft er tot nu toe 5 minuten gelegen en sindsdien wordt zijn kamer voorlopig als sportkamer en waskamer gebruikt.

9. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bij ons kan de kleine niet in de slaapkamer erbij dus zal slapen op het eigen kamertje dus moet het wel klaar zijn ook om te kunnen badderen enz.

10. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Hallo daar,

Ons huis zou in augustus afgebouwd zijn maar dat wordt dus eind december. Ik ben half februari uitgerekend... het huis wordt ook nog eens helemaal kaal opgeleverd...stresssssss!

Groetjes Lisette

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Grappig om je hier ook weer tegen te komen Lisette! Kan me voorstellen dat dat stress geeft ja. Want een werkende keuken, badkamer en slaapkamer voor jullie allen is toch wel erg lekker. Hoop dat alles lekker op tijd klaar is!

12. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36

dan moet je wel een wieg hebben...

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Das wel handig jah........ :) :)

Wij gaan ervoor aankomend weekend het kamertje leeg te hebben, dus we doen de aankomende dagen elke dag wat.
    Dan kunnen we over een week dus eindelijk gaan schilderen, hoera!

14. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36

Maar die heeft dus niet iedereen want anders zouden ze zich waarschijnlijk dus niet "druk" maken over het kamertje...hoewel ook al zou ik een wieg hebben dan zou ik toch ook het kamertje af willen hebben voordat de beeb er is...

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Volgens mij slapen de meeste baby's gewoon in hun eigen bedje, ook de eerste maanden :)

Bij ons is een wiegje en dan op de slaapkamer sowieso geen optie, zeker gelijk 2 extra wiegjes aanschaffen en ze dan allebei op de slaapkamer... nehhh, ze slapen maar gelijk in hun eigen kamertje ;)

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Mijn beeb gaat wel in een wiegje.
    Het is een soort reiswieg op een onderstel, die reiswieg kan ik dus overal in huis neerzetten.
    Maar ik ben ook van plan het kindje veel bij me te dragen in een draagdoek.

Eigenlijk dus totaal geen reden om het kamertje snel af te hebben.....
    Behalve dan die onbedwingbare nesteldrang!!!

ik wil zo graag schilderen, behangen, dingetjes op hangen en alle kleertjes netjes in de kast hebben :oops: :oops: :oops:

17. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    wij hebben de kamer bijna klaar. vrijdag konden de meubels erin, en nu nog de laatste klusjes. de helft is gewassen en gestreken en de andere helft komt nog.

Share This Page