Hoi, Mijn dochtertje pakt geen enkele speen echt, degene die ze tot nu toe het beste pakt is de Avent, maar ook die is niet voldoende om haar mee in slaap te laten vallen. Ze pakt hem meer uit beleefdheid op als ik hem echt voor haar mondje hou. Ze moet bijna naar de kinderopvang en wil niet dat iedereen daar haar de pink geeft (los van dat ze er geen tijd voor zullen hebben), dus een speen is echt nodig. De pink vindt ze wel fijn. Heeft iemand van jullie een tip, een speen die makkelijk te pakken is en lijkt op een pink? Groetjes, Mave
Hey, Hier pakt hij alleen de wubbanub...had hij ook in de couveuse. Is wel alleen via internet verkrijgbaar en vrij prijzig...
Wil je niet ontmoedigen maar onze eind wilde ook nooit goed een speen vast houden. Dus heeft ze nooit een speen gehad. Ze zuigt wel op haar duimpje. Maar alleen als ze heel erg moe is. Ook wel makkelijk hoor geen speen 😊
Een super soothie, opvolger van die hij in de couveuse kreeg. Is smal, dus niet als een avent wat breder. Maar lijkt wel erg op de vorm van een pink
Zelfde "probleem" hier. Wij hebben een tutje van Chicco (volledig uit bruin rubber). Gekocht bij apotheker, hierbij een link naar hoe het er uitziet: Sucette Chicco Physio Soft Caoutchouc - 0 mois et plus pas cher Ziet er een beetje gek uit wanneer hij tut maar goed Hij is nog altijd niet echt wild van het tutje, maar het troost hem wel wanneer hij het moeilijk heeft in de opvang en wil zuigen.
Bedankt voor de tip GeoLilly! Bij een 'gewone' apotheker of een aangesloten bij een keten? Zo ja, welke keten? Dan kan ik m misschien daar in mijn woonplaats kopen...
Heb je MAM geprobeerd? Dat is de enige die ons zoontje wilde hebben. Hebben ze hier bij de Trekpleister.
Graag gedaan. Hopelijk helpt het. Gewone apotheker, maar ik weet wel dat ze hem niet overal hebben. Misschien kan je best eerst eens bellen naar je apotheker.