Oja, die plekken zijn er in nl ook nog 😉😜😁😎 Maargoed, blijf erbij dat een kdv toch vantevoren zou willen weten waar aan toe te zijn qua aantallen. Waar ik woon is het gelukkig ook niet heel overspannen (meer) maar vind het zelf wel fijn alles geregeld te hebben.
Hahahaha ben dr blij van dat er nog zulke plekken zijn idd 😊 Kdv weet in feite ook waar ze aan toe zijn. Als ik mn kind inschrijf na geboorte en na t verlof mocht t nodig zijn dan zit er nog zon 2/3 Mnd tussen. Dat is hier dus lang genoeg blijkbaar 😊 Mijn eerste paar zwangerschappen had ik alles voor de 12 wk al geregeld, kdv ook aangeschreven, dus die wisten ervan maar kon t dus officieel later inschrijven met t sofinr. Maar als je dan tot 2 keer toe (mk met 10 en 11 wk)iedereen weer moet afbellen dan is dat erg pijnlijk voor jezelf.. Maar snap idd wel dat de regels in grote steden anders zijn..daar zal t veel drukker zijn dan hier in t boeren land hahaahahaha
Kraamzorg had ik voor de 16 weken geregeld. En Kdv rond de 20 weken geloof ik, omdat wij flexibele opvang nodig hebben en het aanbod is daar klein voor hier in de omgeving.
Kdv al met 10 weken, hier zit een kdv dichtbij en is erg gewild! Bij zoontje bijna te laat, nu bij tweede voorrang vanwege zoontje maar ook nu gaf ze aan dat het puzzelen werd..... Dus bel even met de organisatie/kdv van voorkeur en vraag het na. Kraamzorg pas na combinatietest/nipt....
Ik haik heb al heel kraamzorg geregeld met ongeveer 12/13 weken dit omdat ik ook eerst mijn zorgverzekering aan moest passen. Nu ondertussen 27weken en de 1e gesprek vind plaats op 9 april van naviva kinderopvang heb ik nog niks van geregeld
Ik ben sowieso erg afhankelijk van een paar Kdv hier in de buurt want niet allen hebben flexopvang. Ligt er natuurlijk aan wat voor soort opvang je nodig heb 😉 En het Kdv zit pal naast m'n werk, en huis. Alles zit in een straal van 100m.